یکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سلسله نشست‌های تخصصی جشنواره بین‌المللی هنر مقاومت با حضور صاحبنظران مطرح کشور از 26 تا 30 آذر در سینما تک فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، این نشست‌های تخصصی با حضور صاحبنظرانی همچون مجتبی رحماندوست،  آیدین آغداشلو ، مرتضی گودرزی و اکبر نبوی در مدت زمان یاد شده برگزار می شود.

نخستین روز این سلسله نشست‌ها با حضور دکتر حسن بنیانیان رئیس سابق حوزه هنری و مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با محور"جایگاه هنر مقاومت در برنامه‌ریزی‌های کلان نظام" برگزار شد.

"بررسی عملکرد مراکز فرهنگی هنری در زمینه هنر مقاومت" عنوان دومین نشست تخصصی هنر مقاومت است که امروز 27 آذر ساعت 11 با حضور مجتبی رحماندوست برگزار می‌شود.

در سومین روز، آیدین آغداشلو ساعت 11 در نشست یاد شده حضور می یابد و با موضوع "نقطه، خط، رنگ برای مقاومت "، به طرح مباحث مرتبط با هنرهای تجسمی و هنرمقاومت می‌پردازد.

در چهارمین نشست هنر مقاومت، مرتضی گودرزی دیباج درباره "هنر مقاومت، چیستی و مولفه‌ها" در سینما تک فرهنگستان هنر سخنرانی می‌کند.

اکبرنبوی منقد سینما دفاع مقدس نیز برای آسیب شناسی سینمای دفاع مقدس در ایران با عنوان "هنر هفتم و مقاومت" یکی دیگر از شرکت کنندکان در این نشست‌های تخصصی است.

سلسله نشست‌های یاد شده در سالن سینما تک موسسه فرهنگی و هنری صبا واقع در خیابان آیت‌الله طالقانی، کوچه برادران مظفر برگزار می‌شود.

 

کد خبر 154140

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز