همشهری آنلاین: رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: 25 آذرماه آخرین مهلت انصراف بازنشستگان از بیمه تکمیلی است و این افراد طی دو روز آینده باید نسبت به این امر اقدام کنند.

بازنشستگی
علی اکبر خبازها افزود: برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی از حقوق تمامی یک میلیون و 500 هزار بازنشسته ماهیانه 6 هزار و 700 تومان کسر می‌شود اما افرادی که نمی‌خواهند از بیمه تکمیلی بهره مند شوند می‌توانند انصراف دهند.

به گفته وی، سه ماه به بازنشستگان مهلت داده شد که با مراجعه به دفاتر کانون بازنشستگان در سراسر کشور، انصراف خود را اعلام کنند که از این فرصت فقط سه روز باقی است و این افراد باید هرچه سریعتر تا قبل از اتمام مهلت تعیین شده اقدام کنند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: پس از اعلام انصراف، مبلغی که طی این سه ماه از حقوق بازنشستگان کسر شده به آنها پرداخت خواهد شد.

خبازها در مورد کارت دی نیز به مهر گفت: بازنشستگان برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی کارت شارژ بانک دی را دریافت می‌کنند و به هر خانواده فقط یک کارت تعلق می‌گیرد.

وی در مورد مشکلاتی که برای برخی از بازنشستگان در هنگام دریافت کارت بیمه تکمیلی ایجاد شده بود افزود: این مشکلات برطرف شده است و هم اکنون بازنشستگان برای دریافت کارت باهیچ مشکلی مواجه نیستند.

وی در مورد خدمات بیمه تکمیلی نیز تاکید کرد: بازنشستگان در هنگام مراجعه به بیمارستانهای دولتی طرف قرارداد نیازی نیست که هزینه ای پرداخت کنند اما در مراجعه به بیمارستانی خصوصی هر مبلغی که پرداخت می کنند بیمه دی بخشی از آن هزینه ها را تقبل می کند.

کد خبر 153786
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز