هشمهری‌آنلاین: معاون عملیات ترافیکی پلیس راه کشور از محدودیت‌های ترافیکی مصادف با روزهای عاشورا و تاسوعا در جاده‌های کشور خبر داد و گفت: با این محدودیت‌ها به دنبال ایجاد سفری آرام و بدون دغدغه برای مردم هستیم.

ترافیک

سرهنگ اسفندیاری با بیان اینکه در روزهای عاشورا و تاسوعا محدودیت‌های خاص ترافیکی در جاده‌های کشور اعمال می‌شود به فارس گفت: با این محدودیت‌ها به دنبال ایجاد سفری آرام و بدون دغدغه برای مردم هستیم.

وی افزود: در محور کرج به چالوس در روز سه شنبه به تاریخ 15 آذر از ساعت 16 الی 22 حرکت هرگونه وسایل نقلیه از کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان ممنوع است. 

معاون عملیات ترافیکی پلیس راه کشور ادامه داد: در روز جمعه 18 آذر از ساعت 12 الی 24 حرکت خودروها از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت 15 الی 24 حرکت از سمت مرزن آباد به کرج یک طرفه صورت خواهد پذیرفت.

این فرمانده انتظامی اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز 17 آذر تا ساعت 23 همان روز در محور کرج مرزن آباد و در تاریخ 18 آذر در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، ساوه - همدان، تهران به سمنان و سمنان به مشهد و بالعکس هرگونه تردد این وسیله نقلیه ممنوع اعلام شده است.

اسفندیاری ادامه داد: محور هراز از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت 23 و مجددا در روزهای دوشنبه، سه شنبه،پنج شنبه و جمعه تردد تمام کامیون‌ها از ساعت 6 الی 23 ممنوع است.

وی گفت: در فیروزکوه تردد تریلی‌ها از ساعت 6 الی 23 روزهای چهاردهم، پانزدهم و هجدهم ممنوع است.

معاون عملیات ترافیکی پلیس راه بیان داشت: در محور زابل به زاهدان در استان سیستان و بلوچستان از ساعت 15 الی 20 در روزهای 14، 15، 17 و 18 آذر تردد کامیون و تریلی ممنوع است.

وی گفت: تردد هرگونه ترلی در محور گرمسار به قم همچنان ممنوع است.

کد خبر 153027
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز