همشهری آنلاین: معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور از ارسال حدود یک میلیون و 450 هزار کارت اعتباری به باجه های پست خبر داد و گفت: تاکنون 5 هزار نفر کارت اعتباری ثبت نام در کنکور سراسری سال 91 را خریداری کرده‌اند.

آزمون

سیدجلال طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: یک میلیون و 450 هزار کارت اعتباری به همراه یک میلیون و 200 هزار دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون سراسری سال 91 به باجه های پست ارسال شده است که داوطلبان می توانند آن را دریافت کنند.

وی یادآور شد: 900 هزار کارت علاقمندی نیز برای داوطلبان شرکت در آزمون سراسری سال 91 ارسال کرده ایم و از این نظر محدودیتی نداریم.

طباطبایی با اشاره به امکان خرید اینترنتی کارت اعتباری ثبت نام در آزمون و دریافت دفترچه راهنمای آزمون سراسری 91 گفت: هم اکنون داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، کارت اعتباری ثبت نام در آزمون سراسری را به وسیله کارت های بانک عضو شبکه شتاب خریداری کنند.

وی اضافه کرد: دفترچه راهنمای آزمون سراسری سال 91 هم بر روی سایت قرار دارد و افراد می توانند برای اطلاع از شرایط ثبت نام آن را نیز دریافت کنند.

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش گفت: تاکنون 5 هزار نفر کارت اعتباری ثبت نام را از طریق اینترنت خریداری کرده اند. به داوطلبان توصیه می شود که هرچه سریع تر نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام کنند تا در روزهای آخر با ترافیک سایت مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: هر داوطلب پس از خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون سراسری سال 91 یک شماره پرونده و رمز دریافت می کنند که پس از آغاز مهلت ثبت نام می تواند به وسیله آن وارد سایت شده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

طباطبایی گفت: ثبت نام در آزمون سراسری سال 91 از روز 16 آذر آغاز می شود و تا 25 آذرماه 90 ادامه دارد. استقرار اطلاعات ثبت نامی و ویرایش نیز در روزهای 30 بهمن تا 3 اسفند ماه سال 90 امکان پذیر است. آزمون سراسری سال 91 در روزهای 8، 9 و 10 تیرماه 91 برگزار می‌شود. 

کد خبر 152859

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز