همشهری آنلاین: داوطلبان شرکت در نوبت دوم کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد تا ساعت 24 امروز، شنبه 28 آبان فرصت دارند برای ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ثبت نام در کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 امروز شنبه 28 آبان ماه ادامه دارد و داوطلبان پس از دریافت کارت اعتباری و دفترچه راهنما از طریق باجه های پستی یا درگاه اینترنتی سامانه اطلاع رسانی مرکز آزمون این دانشگاه به نشانی www.azmoon.org نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

بر اساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد، دومین کنکور کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) این دانشگاه روز جمعه 25 آذرماه برگزار و نتایج در نیمه نخست بهمن ماه سال جاری اعلام می شود.

پذیرفته شدگان نهایی در نیمسال دوم تحصیلی جاری به کلاس‌های درس می روند.

در نوبت دوم پذیرش مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی، عناوین رشته های مختلف نیمسال دوم دوره کارشناسی ناپیوسته سال 1390 مشتمل بر 117 رشته و 2 هزار 987 رشته محل است.

نحوه  تعیین نمره نهایی هر داوطلب به این گونه است که به هر پاسخ صحیح سه نمره مثبت و به هر پاسخ غلط یک نمره منفی تعلق می گیرد و سئوالات بدون جواب دارای نمره نیست و پاسخهای چندگانه به یک سوال موجب غلط محسوب شدن همگی آنها هنگام تصحیح خواهد بود.

اگر ظرفیت محل انتخابی دوم و سوم داوطلب توسط داوطلبان دیگر در گزینش اصلی (انتخاب اول) تکمیل شده باشد داوطلب حتی در صورت داشتن اولویت نمره کل، نمی تواند ادعایی در این زمینه داشته باشد. بنابراین توصیه می شود داوطلبان در ترتیب انتخاب محل‌های دانشگاهی خود دقت لازم را داشته باشند.

کد خبر 151457

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز