گروه اقتصادی: با نزدیک شدن به پایان مهلت شماره‌گذاری خودروهای فاقد کیسه ایمنی هوا، معاون سازمان ملی استاندارد ایران به شهروندان هشدار داد از ابتدای دی ماه از خرید خودروهای فاقد کیسه هوا خودداری کنند زیرا برای این خودروها پلاک صادر نخواهد شد.

بهادر کاظمی با تأکید بر اینکه طبق آنچه پیش از این نیز اعلام شده از ابتدای دی ‌ماه خودروهای سواری فاقد کیسه هوا شماره‌گذاری نخواهند شد به ایسنا گفت: به پلیس نیز اعلام کرده‌ایم که از ابتدای دی‌ ماه از شماره‌گذاری خودرو‌های فاقد کیسه هوا خودداری کند و به این ترتیب فایل پلیس برای شماره‌گذاری خودروهای سواری فاقد کیسه هوا تنها تا ابتدای دی ماه امسال باز بوده و پس از این تاریخ بسته خواهد شد.

وی افزود: از مردم می‌خواهیم برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی از هرگونه خرید یا پیش‌خرید خودروهای سواری بدون کیسه هوا که تاریخ تحویل آنها بعد از ابتدای دی‌ماه است، خودداری کنند.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران تصریح کرد: هیچ‌گونه مهلت جدیدی به خودروسازان جهت تجهیز محصولاتشان به کیسه‌ هوا داده نخواهد شد، بنابراین خودرو‌سازان بکوشند از ابتدای دی ‌ماه به تعهد خود در این زمینه عمل کنند.

کد خبر 150665
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز