دوشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین- هلن صدیق بنای: عجایب روزگار ما، حساسیت به غذاهای دریایی یک زن 23 ساله ویتنامی را 30 سال پیر کرده است!

زن پیر شده

نگوین تای فونگ، زن ویتنامی 23 ساله که ادعا می‌کند؛ حساسیت به غذاهای دریایی در سال 2008 باعث تغییر چهره یا به عبارتی پیر شدن بدن او  شده است.

 تصاویر موجود نیز این تغییر چهره را آشکارا نشان می‌دهند. ابتدا رسانه‌ها آن را یک خبر کذب و جعلی قلمداد کردند. ولی با پی‌گیری‌های خبرنگاران برای صحت آن باعث کشف این زن و بیماری ناعلاج او شد. حال این زن به بزرگترین چهره خبری تبدیل شده است.

این تغییر چهره‌ی را که می‌بینید، پس از مدت کوتاهی بوجود آمده است. این زن با درمان‌های سنتی و داروهای محلی، توانست خارش بدن خود را از بین ببرد، ولی پوست بدن او شروع به پیر شدن  کرد، بطوریکه  چهره او در حال حاضر، مانند یک زن 60 ساله است.

فونگ مبتلا به نوعی سندرم  پوستی نادر شده است که باید سریعا به بیمارستان منتقل می‌شد، ولی به دلیل فقر مالی، این زن روستایی، تلاش می‌کند که از درمان سنتی و محلی برای بیماریش کمک بگیرد. چرا که این زن و شوهر جوان، قادر به پرداخت هزینه‌های بیمارستان نبودند.

 

زن پیر شده

فونگ 23 ساله بعد از مدت کوتاهی 50 ساله شد

پزشکان کامبوج هنوز دلیلی قاطعی برای این بیماری اعلام نکرده‌اند. با وجود این برخی از پزشکان به طور غیر رسمی گفته‌اند که این بیماری ممکن است، در اثر یک واکنش آلرژیک به غذا‌های دریایی باشد.

آلرژی که باعث ایجاد یک شوک در بدن این زن شده است. این شوک تمام لایه‌های چربی و بافت چربی محافظ بدن او از بین برده و خشک کرده است. با این وجود یک تیم پزشکی قول شروع جدی معالجه او را داده‌اند.

فونگ به رسانه‌های ویتنامی گفته است؛ "شروع بیماری من با خارش شدید بود. من واقعا در سرتاسر بدنم خارش داشتم. خارشی که مرا کلافه و عاصی کرده بود. حتی هنگام خواب هم من از این خارش خلاصی نداشتم."

او می‌گوید؛ به مرور زمان، پوست صورت، قفسه سینه، شکم من به گونه‌ی چروک و پر چین شد که انگار من زن 50 یا 60 ساله‌ی هستم که چندین بار بچه بدنیا آورده‌ام.

بعد از مدت‌ها درمان با طب سنتی و گیاهی، هیچ نتیجه‌ی نگرفتم و روند پیری من همچنان ادامه داشت. پیری که نه تنها بر روی پوست من، بلکه بر روی چرخه قاعدگی، مو، دندان، چشم و حافظه من هم تاثیر گذاشته بود.

 

زن پیر شده

فونگ و شوهرش تایان

من دیگر تسلیم شدم و پذیرفتم که این تقدیر من است.

در حال حاضر، او هر روز برای پنهان کردن ظاهر خود از چشم کنجکاوان در اماکن عمومی با پوشاندن صورتش بوسیله یک ماسک، برای ادامه زندگی و  امرار و معاش از منزل خارج می‌شود.

همسر33 او تایان می‌گوید؛ من دیگر نمی‌توانم، درد و رنج همسرم را ببینم. خواهش می‌کنم او را درک کنید. این وضع اصلا ساده و قابل تحمل نیست. من او را بسیار دوست دارم و درکش می کنم. هنگام ازدواج ما او یک زن شاد و زیبا بود. اما این بیماری نه تنها او، بلکه مرا هم شوکه و خرد کرده است. خواهش می کنم به او کمک کنید.

رسانه‌های ویتنام از او با نام زن جوانی که در بدن یک پیر زن به دام افتاده است، نام می‌برند.

http://www.breakingnews.ie/

 

کد خبر 148693
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز