همشهری آنلاین: اپراتورهای تلفن همراه برای تسهیل در ارتباطات حجاج بیت الله الحرام ، تخفیف هایی در تعرفه مکالمات و پیامک ارائه کرده اند.

اپراتور

به گزارش واحد مرکزی خبر، شرکت ایرانسل از عرضه ارزانترین تعرفه مکالمه و پیام کوتاه و همچنین رایگان شدن مکالمات و پیام‌های کوتاه دریافتی حجاج بیت الله الحرام خبر داد.

معاون فنی شرکت ایرانسل در این باره گفت: هزینه مکالمات و پیام های کوتاه دریافتی حجاج خانه خدا که از سیم کارت های ایرانسل استفاده می‌کنند، رایگان شد.

وی افزود: هزینه هر دقیقه مکالمه حجاج با ایران از طریق سیم کارت‌های ایرانسل صرف نظر از اینکه از خدمات کدام یک از اپراتورهای عربستان استفاده می کنند، چهار هزار و 17 ریال، هزینه هر دقیقه مکالمه در داخل عربستان 1305 ریال و بهای ارسال هر پیام کوتاه 1400 ریال تعیین شده است.

عینی پور گفت: حجاجی که از سیمکارت های ایرانسل استفاده می‌کنند، برای دریافت تماس و پیام کوتاه، هزینه ای پرداخت نخواهند کرد.

معاون فنی شرکت ایرانسل ادامه داد: امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه در صورت انتخاب اپراتور زین و اتصالات نیز برای مشترکان ایرانسل فراهم شده است.

عینی پور همچنین در خصوص مشترکانی که از سیم کارت های اعتباری ایرانسل استفاده می‌کنند نیز گفت: این مشترکان باید حداقل 24 ساعت قبل از خروج از کشور با شماره گیری کددستوری (*111 *یک مربع) از خط ایرانسل خود، سرویس رومینگ بین الملل را به طور رایگان فعال کنند.

وی تصریح کرد‌: حجاج در صورت نیاز می‌توانند پس از فعال کردن سرویس رومینگ بین الملل، با مرکز خدمات مشترکان ویژه حجاج ایرانسل به شماره 711 تماس بگیرند و سئوالات و مشکلات احتمالی خود را با کارشناسان خدمات مشترکین ایرانسل مطرح و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

معاون فنی شرکت ایرانسل گفت: شارژ سیمکارت‌های اعتباری ایرانسل حجاج علاوه بر کارت شارژ، از روش‌هایی نظیر سرویس خط به خط، شارژ مستقیم، شارژ الکترونیک و شارژ اینترنتی نیز ممکن است.

مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار نیز از تخفیف 80 درصدی این شرکت برای زائران بیت الله الحرام خبر داد.

آقاجانی در مصاحبه با خبرنگار ما افزود: همراه اول برای تسهیل خدمات ارتباطی زائران بیت ا.. الحرام، امکان استفاده آسان و ارزان از سرویس رومینگ بین الملل را برای همه مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری در کشور عربستان فراهم کرده است.

وی با اشاره به توافقات انجام شده با اپراتور اتحاد (موبایلی) عربستان گفت : مشترکان همراه اول در ایام حج در صورت انتخاب این اپراتور (اتحاد)، از 80 درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار افزود : در صورتی که مشترک، اپراتور اتحاد را در عربستان انتخاب کند، هزینه تماس از طریق سیم کارت همراه اول از عربستان با ایران چه تماس با تلفن ثابت و چه همراه و تماس دو مشترک همراه اولی در داخل عربستان 445 تومان، هزینه تماس دریافتی مشترک همراه اول در عربستان 167 تومان، هزینه ارسال پیامک 145 تومان و هزینه دریافت پیامک رایگان منظور می‌شود.

وی گفت: سرویس رومینگ برای همه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول(به جز مشترکان سیم کارت های 0910) به صورت پیش فرض فعال و تنها با روشن کردن گوشی در کشور عربستان قابل استفاده است.

مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار افزود: مشترکان دائمی با پیش شماره 0910 می توانند با مراجعه به مراکز خدمات مشتریان و پرداخت صورتحسابی با حداقل 200 هزار تومان این سرویس را فعال کنند.

آقاجانی گفت: چنانچه مشترکان از شبکه دو اپراتور دیگر عربستان الجوال(STC) و زین(Zain) استفاده کنند، هزینه تماس با تعرفه عادی محاسبه می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار افزود : هزینه تماس دریافتی مشترک در عربستان از طریق این دو اپراتور( الجوال و زین ) 167 تومان، تماس داخلی 1005 تومان، هزینه تماس با ایران2726 تومان و ارسال پیامک 460 تومان خواهد بود.

آقاجانی تاکید کرد‌: روشن کردن تلفن همراه هیچ هزینه در خصوص رومینگ در بر ندارد و از آنجا که هزینه مکالمات بین الملل به دقیقه محاسبه می شود، برای تماس های کمتر از 60 ثانیه هزینه مکالمه یک دقیقه و برای تماس های بین 60 تا 120 ثانیه، دو دقیقه محاسبه می شود.

مدیر روابط عمومی همراه اول توصیه کرد: برای مدیریت بهتر هزینه ها و جلوگیری از ضرر و زیان ناشی از سرقت سیم کارت های دائمی و تهیه آسان شارژ مورد نیاز، زائران از سیم کارت های اعتباری استفاده کنند.

کد خبر 147970
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز