همشهری آنلاین: معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: پذیرفته شدگان دوره روزانه در آزمون کاردانی به کارشناسی خواه در موسسه آموزش عالی ثبت نام کنند و یا از آن انصراف قطعی بدهند از آزمون سال 91 محروم می‌شوند.

دکتر سیدجلال طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: شرایط ثبت نام برای پذیرفته شدگان کاردانی به کارشناسی در دوره های مختلف آموزشی اعلام شده است و افراد پذیرفته شده باید برای ثبت نام به این شرایط توجه کنند.

وی افزود: افرادی که دوره روزانه آزمون کاردانی به کارشناسی سال 90 پذیرفته شده‌اند خواه در موسسه آموزش عالی ثبت نام کنند و یا از پذیرش خود انصراف قطعی بدهند؛ مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 91 نیستند و از آن آزمون محروم می‌شوند.

معاون سازمان سنجش یادآور شد: ثبت نام از پذیرفته شدگان نهایی رشته های متمرکز کاردانی به کارشناسی از روز یکشنبه 3 مهر آغاز می‌شود و تا دوشنبه 4 مهر ادامه دارد.

وی اضافه کرد: فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی شرایط خاص این آزمون نیز همراه با پذیرفته شدگان اعلام می‌شود و معرفی شدگان لازم است بر اساس برنامه زمانی و همراه داشتن مدارک مورد نیاز به دانشگاه‌های معرفی شده، برای انجام مراحل گزینش مراجعه کنند.

 آزمون پذیرش دانشجو از دوره کاردانی (فوق دیپلم) به دوره کارشناسی ناپیوسته روز 6 مرداد در 66 شهرستان با رقابت 372 هزار برگزار شد. از این تعداد 253 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و در نهایت 138 هزار و 41 نفر در آزمون پذیرفته شدند.

کد خبر 146269

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز