همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه صنعتی شریف از پذیرفته شدن 98 نفر اول کنکور سراسری سال 90 در این دانشگاه خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار از 1900 نفر برتر کنکور سراسری 98 نفر وارد دانشگاه صنعتی شریف شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا روستا آزاد در مراسم استقبال از دانشجویان جدید با اشاره به پذیرش 98 نفر اول کنکور سراسری 90 در دانشگاه صنعتی شریف اضافه کرد: این در حالی است که در سال‌های گذشته 90 نفر اول کنکور سراسری به دانشگاه صنعتی شریف وارد می‌شدند اما 8 نفر دیگر هم به این آمار افزوده شدند.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با ارائه آمار دیگری از پذیرفته شدگان برتر کنکور سراسری در این دانشگاه خاطرنشان کرد: از 500 نفر اول کنکور سراسری سال جاری 239 نفر یعنی 50 درصد از نفرات اول تا 500 این کنکور وارد دانشگاه صنعتی شریف شدند.

روستاآزاد با اشاره به انتشار برخی شایعات در رسانه ها تاکید کرد: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد انتشار برخی شایعات در خصوص پذیرفته شدگان در دانشگاه صنعتی شریف بودیم که من با ارائه این آمار آن اخبار را اصلاح می‌کنم.

وی در بخش دیگر سخنان خود یک قول هم به دانشجویان جدید داد و گفت: آنچه دانشگاه صنعتی شریف به شما دانشجویان جدید قول می دهد ارائه یک برنامه مدون علمی، فرهنگی و آموزشی است.

روستا آزاد در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه 5 ساله دانشگاه صنعتی شریف در راستای سند چشم انداز راهبردی این دانشگاه گفت: دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاهی برآمده از رشته های علوم پایه، علوم مهندسی و فناوری‌های نوین همچنین دانشگاهی همراه با رهیافت اسلامی ایرانی است که دانشجویانی فناور، پژوهشگر و استکبارستیز را در خود پرورش می‌دهد.

وی در پایان سخنان خود به دانشجویان جدیدتاکید کرد: تمام دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف دارای استعداد و ویژگی های بارزی هستند اما نکته مهمی که من به شما توصیه می کنم این است که اگر در برخی سنگرها نتوانستیم با موفقیت عمل کنیم شاید ناشی از غرور و تکبر باشد که به شما تاکید می کنم که تواضع و فروتنی را از ویژگی های اخلاقی خود دور نکنید.

 پس از پایان جشن استقبال از دانشجویان جدید دانشگاه صنعتی شریف، 850 نفر از این دانشجویان تا یکشنبه هفته آینده به مشهد مقدس اعزام شدند.

کد خبر 146154

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز