همشهری آنلاین: ثبت نام در دوره های کاردانی پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی تا روز چهارشنبه 30 شهریورماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دفترچه و کارت اعتباری ثبت‌ نام دوره های کاردانی پودمانی از طریق پایگاه الکترونیک سازمان سنجش به نشانی www.sanjeh.org و مراکز پستی تا روز چهارشنبه 30 شهریورماه قابل دریافت است.

داوطلبان می‌توانند تا روز چهار‌شنبه 30 شهریورماه فقط در باجه‌های مرکزی شهرستان‌های مختلف کشور به جز تهران از ساعت 8 صبح لغایت 19 مدارک ثبت‌ نام را دریافت کنند.

توزیع مدارک ثبت‌ نام این دوره ها در تهران از ساعت 8 صبح تا ساعت 19 در مناطق پستی 11، 13، 14، 15، 16، 17، 18، 19 انجام می شود.

این دوره شامل 12 پودمان با رویکردهای مهارتی متنوع مانند حقوق خانواده، مشاوره ‌خانواده، روانشناسی و تعلیم و تربیت کودکان، اقتصاد و برنامه ‌ریزی خانواده، آداب معاشرت و همسرداری و جمعیت، بهداشت و فوریت‌های پزشکی، مجموعه ‌ای جامع از مهارت‌های علمی کاربردی را در اختیار اعضا خانواده قرار می ‌دهد.

در این میان برخی پودمان‌های اختیاری نظیر دکوراسیون و تزئینات داخلی، پرورش گلهای زینتی، آشپزی، سفره ‌آرایی و کاربری کامپیوتر بر غنا و تنوع این دوره افزوده است و دانشجویان این دوره با امکان انتخاب دو پودمان هم‌ زمان در هر پودمان تحصیلی، حداقل در 3 سال امکان کسب همه مهارت‌ها را داشته و به دریافت مدرک رسمی کاردانی علمی کاربردی پودمانی در دوره مدیریت خانواده از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی نایل می‌شوند.

دانش آموختگان دوره کاردانی پودمانی امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر را در تمامی دانشگاه‌ها خواهند داشت.

پودمان‌ها در قالب لوح فشرده به همراه جزوه یا کتاب ارائه می‌شود و تنها شرط پذیرش در این دوره داشتن مدرک دیپلم دوره متوسطه است وهیچگونه شرط دیگری از جمله معدل، جنسیت و سن وجود ندارد. علاوه بر این، دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری فاقد معافیت تحصیلی است.

کد خبر 146030

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز