مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: اولین یادواره شهدای شهرداری تهران صبح امروز با حضور شهردار تهران ، جمعی از مدیران شهرداری و خانواده معظم شهدا در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش تهران سما، امیر جعفری رییس مرکز مقاومت بسیج شهرداری تهران در مراسم اولین یادواره شهدای شهرداری تهران ( شهدرداران آسمانی ) که در تالار بزرگ زوارت کشور برگزار شد با بیان این که از ماموریت های اصلی بسیج شهرداری ، گسترش و توسعه فرهنگ بسیجی است ، گفت : با این اصل چه فرهنگی بالاتر از فرهنگ شهید و شهادت و ایثار وجود دارد ؛ فرهنگ کسانی که جان خود را تقدیم ملت بزرگوار ایران کروند تا امروز شاهد این پیشرفت ها باشیم .

وی افزود: بسیج و شهادت دو واژه نامنفک است و بسیجیان حافظان ارزش های شهدا هستند .

جعفری در ادامه ضمن تشکر از اداره کل امور ایثارگران و بسیجیانی که خالصانه برای برگزاری این برنامه تلاش کردند ، گفت : رضایت خداوند در خدمت به خلق خدا و خانواده شهداست و بر اساس فرموده مقام معظم رهبری بزرگ ترین مبارزه با امریکا خدمت به مردم است و چه خوب است این خدمت به خانواده شهدا باشد .

وی تصریح کرد: امروز همه مدیران با روحیه بسیجی و جهادی کار می کنند و به گفته شهردار تهران ، بسیجی باید تبلور عدالت اجتماعی باشد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج شهرداری تهران افزود : مقام معظم رهبری فرموده اند به خانواده شهدا رسیدگی کنید و از این رو بسیجیان با تمام وجود در خدمت همه مردم و خانواده شهدا هستند و امیدواریم بتوانیم خنده را بر لبان مقام معظم رهبری آوریم .

وی با بیان این که مباحث فرهنگی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است ، گفت : به گفته ایشان باید باور کنیم امروز آماج تهاجمات فرهنگی دشمنان هستیم ، هرچند برخی می گویند تهاجم فرهنگی وجود ندارد ، رسالت امروز ما کار فرهنگی است و زنده نگه داشتن یاد شهدا مهم ترین کار در این زمینه است .

جعفری با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه کارهای فرهنگی اظهار کرد : سایت 24 هزار شهید 24 هزار وبلاگ در روز نیمه شعبان راه اندازی خواهد شد و امروز از وبلاگ 135 شهید شهرداری رونمایی می شود .

وی تصریح کرد : سایت رضوان نیز به عنوان جامع ترین سایت مرجع انقلاب اسلامی است و امروز افتتاح خواهد شد .

به گفته وی همه این اقدامات با کمترین هزینه و با مشارکت همه مردم انجام شده است.

کد خبر 145631
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز