همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت متروی تهران از بهره‌برداری از ایستگاه مترو تجریش در خط 1 تا پایان مهرماه خبر داد و گفت‌: این ایستگاه به عنوان یکی از منحصر به فردترین ایستگاه‌های متروی تهران، حداکثر تا پایان مهرماه به بهره برداری می‌رسد

ایستگاه مترو

به گزارش تهران سما، مهندس هابیل درویش با بیان این مطلب گفت: ایستگاه تجریش به عنوان آخرین ایستگاه خط 1 مترو تهران است که به دلیل موقعیت و همچنین میزان مسافر، وضعیت ویژه‌ای دارد و تا کنون چنین ایستگاهی ساخته نشده است .

درویش با اشاره به مشکلات خاص ایستگاه متروی تجریش اظهار کرد: این منطقه دارای آبهای زیر زیرزمینی و ریزش‌های خاصی است و به دلیل موقعیت جغرافیایی آن اقدامات خاصی در این زمینه صورت گرفته که خوشبختانه مراحل بحرانی آن به پایان رسیده است. عملیات سفت کاری این ایستگاه تمام شده و در مرحله نازک کاری قرار دارد .

مدیر عامل متروی تهران در ادامه اظهار کرد: با افتتاح ایستگاه کهریزک در خط یک و پس از افتتاح ایستگاه تجریش، این خط شمالی -جنوبی متروبه طور کامل به بهره برداری می‌رسد .

وی همچنین با اشاره به وضعیت خط 3 متروی تهران نیز گفت: خط 3 مترو نیز به خوبی در حال پیشروی است و هفت کیلومتر آن تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد .

به گفته مدیر عامل متروی تهران، در صورت تامین اعتبار، بقیه خط 3 مترو و همچنین 11 کیلومتر از خط 6 نیز که با یک دستگاه تی بی ام در حال حفر است تا پایان سال 92 افتتاح خواهد شد .

کد خبر 145178
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز