همشهری آنلاین: رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: با ادامه حرکت‌های نیروی زمینی سپاه شاهد از بین رفتن گروهک تروریستی پژاک خواهیم بود و منطقه را از حضور این عناصر مضر پاکسازی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرگزاری فارس، در خصوص تفاوت روز قدس امسال با سال‌های گذشته گفت: امروز نتیجه 32 استقامت ملت‌ها را پس از پیام امام خمینی(ره) برای ایجاد روز قدس می‌بینیم.

وی افزود: مردم و ملت‌های مسلمان سالها استقامت کردند و هر ساله در جمعه آخر ماه مبارک رمضان در این راهپیمایی‌ها در کشورهای مختلف حضور پیدا کرده‌اند و امروز بخشی از آن نصرت الهی را می‌بینیم که بیداری اسلامی شکل گرفته و حاکمان مستبد در کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری سقوط می‌کنند.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه ملت‌ها بیدار شده‌اند و این بیداری ملت‌ها اسرائیل را تحت محاصره قرار می‌دهد، تصریح کرد: در حال حاضر اسرائیل روز به روز ضعیف‌تر شده و آخرین تلاش‌های خود را انجام می‌دهد و این چیزی نیست جز وعده الهی و امروز می‌بینیم ملت مسلمان ما و سایر بلاد اسلامی با درک شرایط روز، حضور پررنگ‌تری در راهپیمایی روز جهانی قدس دارند.

طائب در ادامه سخنانش با اشاره به برخورد قاطع سپاه پاسداران با گروهک تروریستی پژاک گفت: با برخوردهای جدی که نیروی زمینی سپاه انجام داده است کاملا تحرکات این گروه در کنترل قرار دارد.

وی ادامه داد: با ادامه این حرکت‌ها شاهد از بین رفتن این گروهک خواهیم بود و منطقه را از حضور این عناصر مضر پاکسازی می‌کنیم.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: سپاه مقابله با این گروهک را تا جایی دنبال می کند که آنها هیچ‌گونه تلاشی علیه امنیت ملی ما و منطقه نداشته باشند تا امنیت در منطقه حاصل شود و این افراد جرات هیچ‌گونه حرکتی نداشته باشند.

 

کد خبر 144132
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز