یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم " نشانی از شر" به کارگردانی اورسن ولز محصول سال 1958 به زبان اصلی، چهارشنبه 26 مردادماه ساعت 17 در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی آید.

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه برنامه نمایش فیلم در بخش مروری بر سینمای جهان، این فیلم به مدت 111 دقیقه در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصرتهران به نمایش درمی آید.

همچنین بعد از نمایش فیلم جلسه نقد و بررسی این فیلم با حضور شاپور عظیمی از منتقدان و نویسندگان سینمای ایران و جهان برگزار می شود.

فیلم "نشانی از شر" ساخته اورسن ولز روایت تقابل همیشگی خیر و شر است که چیدمانی باشکوه را برای سقوط ضد قهرمانی تنها و سرخورده تدارک می بیند.

موقعیت محوری در " نشانی از شر" با ورود یک غریبه تازه وارد به شهری مرزی تأمین می شود. موقعیتی آشنا که با ظرائفی پرداخت شده و تصویر بازرس ویژه مواد مخدر مکزیکی ( وارگاس) را در تقابل با کارآگاه قدیمی (اورسن ولز) قرار می دهد.

این دو شخصیت در واقع نماد قانونمندی و فساد در میان مأموران پلیس هستند که در نهایت به تصویری از تقابل خیر و شر می انجامد.

علاقمندان برای استفاده از برنامه های نمایش فیلم می توانند به موزه هنرهای معاصرتهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 روابط عمومی و یا 88955753 واحد سینماتک تماس بگیرند.

 

کد خبر 143044

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز