چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: اسامی ده نفر اول گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و 3 نفر اول گروه‌های آزمایشی هنر و زبان اعلام شد.

آزمون

به گزارش ایسنا، رتبه‌های اول تا دهم در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی کنکور سراسری امسال به ترتیب رتبه اول ساغر سید عباس زاده اسفهلا از تهران، رتبه دوم سعید مفیدی استانه از گیلان، رتبه سوم سیده سحر صدری‌زاده از تهران، رتبه چهارم سید میلاد موسوی‌فر از البرز، رتبه پنجم احمدرضا مومنی سدئی از اصفهان، رتبه ششم شادی شهسواری از کردستان، رتبه هفتم امیر حسین توکلی از تهران، رتبه هشتم دانیال درویش رحیم آبادی از گیلان، رتبه نهم حسین حیدری از اصفهان و رتبه دهم نفیسه قرقچیان از تهران کسب کرده‌اند.

در گروه آزمایشی علوم تجربی نفرات برتر کنکور 90 به ترتیب رتبه اول سیاوش مهران از خراسان رضوی، رتبه دوم کیانا امانی از تهران، رتبه سوم امین رضا ابخو از کرمان، رتبه چهارم کیمیا کاظمی زهرانی از اصفهان، رتبه پنجم هاجر فروردین جهرمی از فارس، رتبه ششم کسری کلاهدوزان از آذربایجان شرقی، رتبه هفتم هادی فردیس از آذربایجان شرقی، رتبه هشتم مهرنوش سماعی از البرز، رتبه نهم سینا دل اذر از آذربایجان شرقی و رتبه دهم را محمدرضا طبری از مازندران کسب کرده است.

نفرات برتر اول تا دهم کنکور سراسری 90 در گروه آزمایشی علوم انسانی را به ترتیب محمدرضا لمسه چی از تهران، رتبه دوم امیر عباس حبشی از مازندران، رتبه سوم عبدالله عباسی فیروزجاه از مازندران، رتبه چهارم امیر محمد حاج نجفی از تهران، رتبه پنجم شادی فرزانه از تهران، رتبه ششم سیده بهاران قوامی از تهران، رتبه هفتم فائزه رامخو از تهران، رتبه هشتم مهدیه عابدی از مرکزی، رتبه نهم اله جهانگرد از تهران و رتبه دهم محسن سلطانی نژاد از کرمان تشکیل داده‌اند.

 در گروه آزمایشی هنر رتبه اول را یاسمن فرازان از تهران، رتبه دوم کیمیا روانگر از تهران و رتبه سوم را رومینا نظامی از تهران کسب کرده‌اند.

در گروه آزمایشی زبان‌های خارجه نیز رتبه اول را کسری کلاهدوزان از تبریز، رتبه دوم سارا عامری مهابادی از کرمان و رتبه سوم را ماکان نجومیان از تهران کسب کرده‌اند.  

کد خبر 142140

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز