شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۷:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: اسامی شهدای اقدام تروریستی ضدانقلاب در منطقه مرزی آلواتان و سردشت بدین شرح اعلام شد: پاسدار عباس عاصمی،پاسدار علی اکبر جمراسی، پاسدار محمود احمدی‌تبار، پاسدار موسوی نژاد، پاسدار مهدی خبیر و پاسدار روح الله صحرایی.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر مقابله با عوامل و گروهک‌های ضدانقلاب، اسامی شهدای حادثه اخیر در سردشت را اعلام کرد.

روابط عمومی سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ادامه عملیات تعقیب و مقابله با گروهک تروریستی پژاک در شمال غرب کشور و در پی برخورد خودروی حامل تعدادی از رزمندگان اسلام با مین، چند تن از پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

در این اطلاعیه آمده است: حافظه تاریخی انقلاب و ملت ایران گواهی می‌دهد که پاسداران انقلاب اسلامی در 33 سال گذشته از همان روزهای آغازین استقلال نظام اسلامی برای برقراری امنیت و آرامش در خطه غیور و شهیدپرور کردستان و آذربایجان غربی شهدای فراوانی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند و بی‌تردید جانفشانی و شهادت این عزیزان بار دیگر رسوایی ضدانقلاب و ناکامی دشمنان فرامنطقه‌ای را رقم خواهد زد.

بنابراین گزارش اسامی شهدای اقدام تروریستی ضدانقلاب در منطقه مرزی آلواتان و سردشت بدین شرح اعلام شد:

برادر پاسدار عباس عاصمی، برادر پاسدار علی اکبر جمراسی، برادر پاسدار محمود احمدی‌تبار، برادر پاسدار موسوی نژاد، برادر پاسدار مهدی خبیر و برادر پاسدار روح الله صحرایی.

مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهیدان امروز در شهر مقدس قم برگزار  شد.

بنا بر این گزارش، پیکر پاک و مطهر شهید عاصمی، مسئول اطلاعات سپاه علی بن ابیطالب(ع) و دیگر همرزمانش پس از طواف و اقامه نماز میت بر پیکر این شهدا به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر(ع)   تشییع شد.

در تشییع پیکر پاک شهدای سردشت فرماندهان سپاه، استاندار، جمعی از مدیران استان و مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم حضور داشتند.

براساس برنامه اعلام شده، مراسم ختم این شهدا امشب بعد از نماز مغرب و عشاء از سوی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از فرماندهان سپاه در مسجد اعظم قم برگزار میشود.

همچنین مراسم بزرگداشت دوشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء از سوی فرماندهان سپاه در مسجد امیرالمومنین(ع) واقع در خیابان دورشهر برگزار میشود.

 

 

کد خبر 140993
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز