پس از بازگشت تیم ملی از اتریش، دوباره هیجان به فصل نقل و انتقالات لیگ برتر بازگشت و در روزهای آینده چند بازیکن مطرح فوتبال ایران قراردادهای خود را امضا خواهند کرد.

فوتبال

در این میان باشگاه پرسپولیس روز گذشته با مهرداد اولادی به توافق رسید و مهاجم فصل گذشته ملوان با عقد قرارداد 2 ساله و گرفتن شماره 33 دوباره پیراهن سرخ را بر تن کرد. مسئولان استقلال هم خبر دادند که قرارداد سیدمهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان به‌زودی ثبت خواهد شد. در ضمن خسرو حیدری هم به احتمال فراوان به استقلالباز می‌گردد. اتفاق مهم در فصل نقل و انتقالات اما رقابت پرسپولیس و استقلال برای جذب کریم انصاری‌فرد است و این بازیکن هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده است.

15 پیشنهاد داشتم

اولادی در مورد حضورش در پرسپولیس می‌گوید: «من به مسئولان پرسپولیس و حمید استیلی قول داده بودم و در نهایت پرسپولیسی شدم. من بلد نیستم بازارگرمی کنم و دیدید که در این چند هفته حرفی نزدم ولی حالا باید بگویم که نزدیک به 15 پیشنهاد داشتم. از تیم سابقم الشباب امارات پیشنهاد یک میلیارد و دویست میلیونی داشتم. از باشگاه کلن و ولفسبورگ آلمان پیشنهاد داشتم. از 2 تیم قطری پیشنهاد داشتم که آنها حاضر بودن1.5 میلیارد تومان به من بدهند ولی از این پیشنهادها گذشتم، در ضمن از باشگاه الامارات هم پیشنهاد داشتم. در ایران از سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازی، شهرداری تبریز، داماش گیلان و ملوان انزلی پیشنهاد داشتم. از القادسیه کویت و همچنین 2 تیم ترکیه‌ای هم پیشنهاد داشتم. بعضی از تیم‌ها 3 برابر پولی که در ایران می‌دهند را به من می‌دادند ولی به خارج نرفتم. منتی سر پرسپولیس نمی‌گذارم ولی باور کنید از پیشنهاد1.5 میلیارد گذشتم. امیدوارم در فصل جدید بازیکن مؤثری برای پرسپولیس باشم.» پرسپولیس بعد از جذب معمارزاده، نصرتی، کریمی و اولادی در پست دروازه‌بان، دفاع، هافبک تهاجمی و مهاجم، باز هم به‌دنبال بازیکن است و در این میان چند گزینه خارجی هم در فهرست حمید استیلی قرار دارند و قرار است در تمرین پرسپولیس حاضر شوند.

ستاره‌ها در استقلال

استقلالی‌ها نیز بعد از جذب حمودی، میثم حسینی و جاسم کرار حالا در انتظار ثبت قرارداد سید مهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری هستند. پرویز مظلومی سرمربی آبی‌ها در این مورد می‌گوید: «رحمتی و آندو امروز قراردادشان را با ما ثبت می‌کنند.» حیدری هم که در آستانه پیوستن به استقلال است، می‌گوید: «تصمیم خودم را صددرصد گرفته‌ام و امسال برای استقلال بازی خواهم کرد؛
در ضمن مشکلی برای جدایی از سپاهان ندارم.» تیموریان هم حضورش در استقلال را قطعی دانسته و می‌گوید:« قطعا فصل آینده در این تیم توپ خواهم زد و امیدوارم بار دیگر خاطره تیم جوانان استقلال را که به همراه جباری و خسرو حیدری قهرمان ایران شدیم تکرار کنیم.» استقلال قصد دارد درصورت جدایی هوار ملامحمد، ولید علی بازیکن کویتی را جانشین او کند.‌ استقلالی‌ها یک هافبک چپ برزیلی را هم که در لیگ پرتغال بازی می‌کند ‌ مدنظر دارند.

رقابت سرخابی

انصاری‌فرد مهاجم فصل گذشته سایپا یکی از چهره‌های خبرساز در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر است که هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای جذب او رقابت می‌کنند و از طرفی می‌گویند او مشمول است و باید به خدمت سربازی برود ولی خودش می‌گوید: «فعلا تیم جدیدم معلوم نیست اما به احتمال زیاد فردا از بین یکی از 2 تیم استقلال و پرسپولیس تیمم را انتخاب خواهم کرد.» استیلی سرمربی پرسپولیس اما در مورد این بازیکن می‌گوید: «علاوه بر اولادی ما انصاری‌فرد را هم می‌خواهیم و امیدواریم در خط حمله این بازیکنان خوب را جذب کنیم.» منصور پورحیدری سرپرست استقلال هم از تمایل این باشگاه برای جذب مهاجم سایپا خبر داده و در مورد مشمول‌بودن او هم حرف می‌زند: «او اگر سرباز باشد باید طبق قانون عمل کند ولی من از این مسئله اطلاعی ندارم. در هر صورت ما انصاری‌فرد را می‌خواهیم.»

کد خبر 140124
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز