همشهری‌آنلاین: عبدالحسین مختاباد با گروه موسیقی نیریز به سرپرستی ملیحه سعیدی تور کنسرت موسیقی را در چند شهر کانادا به صحنه خواهد برد.

این کنسرت از روز هشتم جولای (17 تیر) در سالن گس سنتر شهر مونترال آغاز خواهد شد و سپس در نهم جولای (18 تیرماه) گروه نیریز در دانشگاه اوتاوای شهر اوتاوا به اجرای کنسرت می‌پردازد و در ادامه در تاریخ دهم جولای(19 تیرماه) گروه نیریز و مختاباد به اجرای قطعاتی از موسیقی در تالای ریچموند هیل شهر تورنتو خواهند پرداخت.

گروه نیریز همچنین کنسرتی را در تاریخ شانزدهم جولای(25 تیر) در شهر ونکوور کانادا و در تالار تئاتر این شهر اجرا خواهند کرد.
عبدالحسین مختاباد از معدود خوانندگانی است که بیشترین همکاری را با گروه‌های موسیقی به سرپرستی بانوان هنرمند ایرانی داشته است. او پیش از این هم با خانم ملیحه سعیدی اجراهایی را در داخل و خارج از ایران انجام داده بود و کار مشترک این دو به عنوان غوغای جان که اواسط دهه 70 منتشرشد، از اقبال خوبی در بین اهالی موسیقی برخوردار شد.
مختاباد سال گذشته به همراه خانم آذر هاشمی کنسرتی را در پاریس اجرا کرد.

در این اجرا که با همراهی حسین بهروزی‌نیا( نواساز و نوازنده نامدار بربط ) همراه خواهد بود، برخی از تازه‌ترین ساخته‌های ملیحه سعیدی،مختاباد و بهروزی نیا برای علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی اجرا خواهد شد.

کد خبر 139278
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز