همشهری آنلاین: دومین نمایشگاه نقاشی آثار جوانان پیشرو عصر روز یکشنبه 12 تیرماه در پردیس سینما گالری ملت افتتاح می شود.

نمایشگاه نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایشگاه آثار 33 هنرمند جوان و پیشرو در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

هر یک از این جوانان در سال های اخیر در حراجی های معتبر بین المللی، آرت فرهای هنری و نیز جشنواره های معتبر داخلی نظیر دامون فر و نسل نو حائز رتبه های برتر شده اند و با سبک و فرم منحصر به فرد خود و قدرت اندیشگی که در آثارشان موج می زند، توانسته اند نگاههای بسیاری را به سوی خود جلب کنند.

دست اندر کاران این نمایشگاه متفاوت و جذاب معتقدند که دومین نمایشگاه جوانان پیشرو نسبت به دوره قبل که سال گذشته برپا شد از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است، در انتخاب آثار سختگیری بسیار بیشتری انجام شده است.

در این نمایشگاه از هر یک از هنرمندان  یک تا سه اثر به تماشا گذاشته شده است که می تواند محک و معیار خوبی برای ارزیابی هنر معاصر ایران در رده سنی زیر 40 سال به حساب آید.

به همین منظور نقاشی هایی با رویکردهای مختلف از جمله فیگوراتیو تا آبستره در این نمایشگاه گرد هم آمده است.

این 33 نقاش پیشرو عبارتند از سارا آریان پور، نازنین اصغرزاده، مهدی بابایی، سوده باقری، مرتضی پور حسینی، نگار جهان بخش، افشین چیذری، وحید چمانی، حسین چراغچی، علیرضا چلیپا، نیکو حاجی ترخانی، راشین خیریه، فرامرز خانی، لیلی رشیدی، نوشین زرنانی، افشین زردین، سارا سهیلی فر، نسترن سیف ا... زاده، سبا سلیمانی، طاهره صمدی طاری، محمد طباطبایی، نفیسه عمران، رضا عنصری، حبیب ا... فرج آبادی، داریوش قره زاد، مقداد لرپور، فرشته محسنی، بهمن محمدی، دانا نهداران، نرگس هاشمی، بیتا وکیلی، الهام یزدانیان و عادل یونسی.

دومین نمایشگاه "جوانان پیشرو" تا 14 مرداد ماه در پردیس سینما گالری ملت واقع در خیابان ولی عصر، ابتدای اتوبان نیایش، میزبان دوستداران هنر است.

 

 

کد خبر 138924

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز