سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۰
۰ نفر

گروه ادب و هنر - احمد افشار: نشست خبری ششمین نمایشگاه انفرادی عکس امیر حسین حشمتی با عنوان «کاشه‌های قره‌داغ» عصر روز دوشنبه 30 خرداد در گالری شیرین برگزار شد.

heshmati

این در حالی است که در 4 روز نخست این نمایشگاه در کنار استقبال جالب توجه علاقه‌مندان، 25 قطعه عکس در مجموع به قیمت 5 میلیون تومان به فروش رسید. این هنرمند عکاس در این نشست خبری با اشاره به اینکه حضور سوپراستارهای سینما را در جامعه عکاسی بسیار مفید می‌دانم، گفت: بیشترین فروش عکس توسط هنرمندانی بوده است که در زمینه‌های دیگری چون کارگردانی و هنرپیشگی فعالیت داشته‌اند، این بسیار خوب است که کارگردان‌ها و هنرپیشه‌های موفق ما نمایشگاه عکاسی برپا می‌کنند و می‌توانند الگویی برای تشکیل تجارت عکس بشوند و حضور آنها باعث رونق بیشتر اقتصاد عکس می‌شود و همین امر توجه مردم را به حوزه عکس جلب می‌کند. حشمتی به تازه‌ترین مجموعه عکس‌های خود با عنوان «کاشه‌های قره داغ» پرداخت و افزود:

کاشه‌ یعنی یخ نازک روی آب و قره داغ هم صخره‌های سیاه فیروزکوه است که بین 15 اسفند تا 15 فروردین شاهد اتفاق جالبی در دل کوه می‌شود، به‌طوری که خورشید به‌تدریج زورش بیشتر می‌شود و برف‌ها کم کم آب شده و آب‌روان که در دره‌های باریک جاری می‌شود با سایه شدن هوا شروع به یخ زدن می‌کند، که تمام حس من برای انتقال به بیننده در این عکس‌هاست.

کد خبر 138281

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز