همشهری آنلاین: جشن مستند خانه سینما، اواسط شهریورماه برگزار خواهد شد.

تندیس خانه سینما

به گزارش ایسنا،رامین حیدری فاروقی ـ مدیر هماهنگی و دبیر جشن مستند خانه سینما ـ درباره این جشن گفت: جشن مستند خانه سینما هر سال به نوبت توسط انجمن تهیه کنندگان مستند و انجمن مستندسازان برگزار می‌شود.

امسال نیز نوبت انجمن تهیه کنندگان مستند بود که مدیریت جشن را بر عهده داشته باشند و دوستان نیز من را به عنوان مدیر هماهنگی و دبیر جشن انتخاب کردند.

وی افزود:جشن امسال امکان مناسبی برای تمرین همکاری بیشتر بین دو انجمن است. در کل از الان تا پایان جشن مستند خانه سینما هیچ موردی به جز جشن اولویت ندارد و همه چیز زیر عنوان جشن مستند خانه سینما اتفاق خواهد افتاد.

حیدری فاروقی خاطرنشان کرد:ضمنا فرصت مناسبی است به این موضوع اشاره کنم که دبیر اصلی جشن امسال آقای کیومرث پوراحمد است و مسئولیت دبیر اجرایی مراسم را نیز  مازیار میری بر عهده دارد.

امیدوارم حاصل همکاری ما فایده‌ای به احوال تولید آثار مستند داشته باشد.

وی درباره تاریخ برگزاری جشن مستندخانه سینما، اظهار کرد: این جشن اواسط شهریور ماه برگزار خواهد شد که جزئیات بیشتر آن بعدا اعلام می‌شود.

حیدری فاروقی درباره‌ مهلت دریافت و همچنین نحوه رسیدگی به آثار نیز افزود: هیات انتخاب جشن مستند خانه سینما از 24 تیرماه کار خود را در خانه سینمای شماره 2 آغاز خواهد کرد و پس از آن در مردادماه هیات داوران در سالن سیف‌الله‌داد خانه سینما آثار انتخاب شده را مورد بررسی قرار می‌دهند.

بنابراین با توجه به مسائل مطرح شده، مهلت ارسال آثار تا اواخر تیر ماه خواهد بود.

 

کد خبر 138243

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز