مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۰ دی ۱۳۸۵ - ۱۸:۴۴
۰ نفر

گروه اقتصادی: مجری طرح خودروهای فرسوده گفت: متقاضیان وام جایگزینی خودروی فرسوده که در شعب بانک‌‌ها پرونده تشکیل می‌دهند، در صورتی که در آوردن ضامن 15 روز تأخیر کنند، از این طرح خارج خواهند شد.

سیدرضا فاطمی شنبه 30 دی، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه آوردن ضامن از سوی متقاضیان مهمترین مشکل بر سر راه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده محسوب می‌شود و هم‌اکنون حدود 60 هزار نفر از متقاضیان در جریان کار آوردن ضامن به بانک‌ها قرار دارند، تصمیم‌گرفته شد افرادی که در آوردن ضامن 15 روز تأخیر کنند، پرونده آنها از دستور کار خارج شود.

فاطمی درباره عملکرد خودروسازان در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز افزود: شرکت سایپا عملکرد منظم و مطلوبی داشته است و خودروهای خود را سر وقت تحویل داده اما شرکت ایران خودرو بی‌نظم‌تر عمل کرده و مشمول جریمه تأخیر نیز شده است.

مجری طرح جایگزینی خودروهای فرسوده از افزوده شدن بانک‌های سپه، صادرات، ملی و تجارت به بانک‌های عامل وام جایگزینی خودروهای فرسوده خبر داد و گفت: بانک‌های ملی و صادرات هر کدام متعهد به پرداخت 35 هزار فقره وام و بانک‌های سپه و تجارت نیز هر یک متعهد به پرداخت 25 هزار فقره وام جایگزینی خودروهای فرسوده هستند که از هفته آینده آغاز به کار خواهند کرد.

علی دیواندری مدیرعامل بانک ملت نیز گفت: بانک ملت به تمامی متقاضیانی که تا 17 دی‌ماه در شعب این بانک پرونده تشکیل داده‌اند و یا ثبت‌نام کرده‌اند، وام پرداخت خواهد کرد.

وی وعده داد که تا پایان بهمن‌ماه بانک ملت وام 125 هزار نفر از متقاضیان را پرداخت خواهد کرد و مابقی 125 هزار فقره وام نیز بر عهده چهار بانک دیگر خواهد بود.

وی تأکید کرد که شعب بانک‌های ملت نباید برای وام خودروهای فرسوده از متقاضیان گواهی کسر حقوق دریافت کنند و متقاضیانی که با چنین درخواستی از سوی شعب مواجه می‌شوند به منظور پیگیری، به روابط عمومی بانک ملت اطلاع دهند.

کد خبر 13819

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز