همشهری‌آنلاین: محمد زهرایی ، سرپرست نشر کارنامه از انتشار کارهای تازه در این انتشاراتی خبر داد و گفت که با بهبود نسبی اوضاع جسمی نجف دریابندری او در دفتر نشر کارنامه حاضر می‌شود و به کارهای در دست انتشارش رسیدگی می‌کند

به گزارش همشهری‌آنلاین زهرایی ضمن اعلام این نکته که یک ماهی است که استاد نجف دریابندری در دفتر نشر کارنامه حاضر می‌شود و اوضاع جسمی‌اش روز به روز رو به بهبود است از کارهایی چون مجموعه داستان‌های کوتاه همینگوی و نیز کتاب به عبارت دیگر دریابندری خبر داد  و همزمان گفت: انتشار جلد تازه‌ای از خواب آشفته نفت از دکتر محمدعلی موحد و  نیزادبیات مانوی اثر مشترک مرحوم مهرداد بهار و ابوالقاسم اسماعیل‌پور از جمله آثاری است که قرار است در آینده نزدیک روانه بازار نشر شود.

به گفته آقای زهرایی در سال گذشته و نیز اوایل امسال آثاری چون ترجمه نخستین مسلمانان در اروپا،اثر برنارد لوییس توسط محمد قائد و نیز کتاب از این لحاظ نجف‌دریابندری از جمله این‌آثار به شمار می‌رود.

نشر کارنامه پیش از این آثار شاخصی چون حافظ به سعی سایه،کتاب مستطاب آشپزی نجف دریابندری و فهیمه‌راستگار را به بازار نشر عرضه کرده بود.

زهرایی در پاسخ به این سوال که چه ارتباطی بین نشر کارنامه و موسسه فرهنگی کارنامه و فعالیت‌های و نشریات آن موسسه وجود دارد گفت: نشرکارنامه هیچ نسبت و ربطی با موسسه فرهنگی کارنامه ندارد.
مدیر نشر کارنامه افزود: سابقه فعالیت نشر کارنامه به سال‌ها پیش از آغاز به کار نشریه کارنامه و موسسه فرهنی کارنامه بازمی‌گردد. این تشابه اسمی گاهی مشکلاتی برای نشر کارنامه در پی‌داشته است که امیدواریم این توضیح مختصر از بروز هر گونه سوء تفاهم احتمالی جلوگیری کند.

 

کد خبر 136657
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز