محمدجواد پاینده: باشگاه پرسپولیس نمایندگان رسانه‌های گروهی را برای حضور در کنفرانس خبری اقتصادی باشگاه پرسپولیس ساعت 11 صبح روز چهارشنبه دعوت کرد.

در شرایطی که به نظر می‌رسید با توجه به اتفاقات اخیر و خصوصا موضوع خروج استیلی از کادرفنی، انصاری‌فرد در این خصوص پاسخگوی رسانه‌های خبری باشد وی  به سئوالات فوتبالی پاسخ نداد و تاکید کرد که نمی‌خواهد موضوع اقتصادی جلسه، تحت‌الشعاع اخبار ورزشی باشگاه قرار بگیرد.

تنها در سایه معرفی برنامه جدید اقتصادی باشگاه پرسپولیس که با همکاری بانک سامان انجام می‌شود انصاری‌فرد تاکید کرد که ظرف چند روز آینده تمامی‌بدهی‌های جزیی باشگاه پرداخت می‌شود و به زودی دیگر خبری در خصوص شکایت از باشگاه پرسپولیس منتشر نخواهد شد.

وی تاکید کرد: با آغاز برنامه اقتصادی جدید تمامی‌بدهی‌های باشگاه پرداخت می‌شود و دیگر هیچ فردی طلبکار نخواهد بود.البته انصاری‌فرد در بخش دیگری از کنفرانس تاکید کرد که این باشگاه درآمد زیادی از برنامه جدید نخواهد داشت و بیشتر به فکر سازماندهی و شناختن هواداران است.

حتی گفته شده هواداران پرسپولیس که کارت رسمی‌دریافت می‌کنند در سیاست گذاری‌های کلان باشگاه حق رأی دارند و بسیاری از تصمیمات بر پایه رأی هواداران اتخاذ خواهد شد که این اقدام در تاریخ ورزش کشور بی‌سابقه است؟

پروژه جدید  انصاری‌فرد که در این جلسه به خبرنگاران معرفی شد  پیش از این در سال 82 مطرح شده بود اما هواداران پرسپولیس که با پرداخت وجوهی به دنبال دریافت کارت هواداری این باشگاه بودند چیزی دریافت نکردند.مدیر وقت  در آن مقطع وعده داده بود که کارت هواداری باشگاه را پس از دریافت بهای آن به منازل هواداران ارسال می‌کند اما خبری از کارت‌ها نشد!

پرسپولیس  با شرکت پست و همچنین بانک سامان به توافقاتی دست یافته که اگر شکل عملی پیدا کند پروژه کم‌نظیر و موفقی به شمار می‌رود. طبق اطلاعاتی که در این کنفرانس خبری منتشر شد این‌بار هواداران پرسپولیس با پرداخت مبلغ بیشتری در انتظار دریافت کارت هواداری خواهند بود اما علاوه بر کارت هواداری، عابر بانک سامان و هدایایی نفیس  به هواداران این تیم اهدا خواهد شد. انصاری‌فرد مدعی شد در این برنامه  طی شش ماه اطلاعات مرتبط با یک میلیون هوادار را جمع آوری خواهند کرد.

باشگاه پرسپولیس  قصد دارد به این شکل هوادارانش را به طور دقیق سازماندهی کند و بانک اطلاعات هواداران باشگاه از این پس شامل بر تمامی‌اطلاعات هواداران رسمی ‌پرسپولیس در سراسر کشور خواهد بود.

در فاز اول این برنامه که قرار است از هفتم بهمن ماه آغاز شود برای یک میلیون هوادار کارت بانک و همچنین کارت رسمی‌هواداری باشگاه در نظر گرفته شده است.حق عضویت هر هوادار این بار دویست‌هزار ریال است. البته باز هم تاکید شد که از این مبلغ بخش زیادی هزینه کارت، هدایا و همچنین هزینه پست خواهد شد.

در عین حال انصاری‌فرد و همچنین نمایندگان بانک سامان و اداره پست وعده داده‌اند که طی 15 الی 20 روز کارت‌ها  تحویل داده شود و دیگر اتفاق سال 82 تکرار نخواهد شد. از سوی دیگر کسانی که در سال 82 وجوهی را به حساب باشگاه واریز نموده بودند و کارتی دریافت نکردند در اولویت قرار می‌گیرند و در برنامه جدید ابتدا کارت‌های آنها تحویل داده می‌شود.

انصاری‌فر تا پایان جلسه در خصوص سئوالات ورزشی و همچنین وضعیت باشگاه توضیحی نداد اما وعده داد که هفته آینده در یک کنفرانس خبری ورزشی پاسخگوی رسانه‌ها خواهد بود.

کد خبر 13662

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز