آقای بازیگر ایران در نشست طرح توسعه و گسترش تماشاخانه سنگلج در سال 90 با اشاره به علاقه‌مندی‌ شهردار تهران به فعالیت‌های فرهنگی و هنری تقاضا کرد تا شهردار تهران با طرح توسعه تماشاخانه سنگلج موافقت کند و بنای مجاور این تماشاخانه قدیمی را در اختیار این طرح قرار دهد.

انتظامی

به گزارش مهر، نشست رسانه‌ای طرح توسعه و گسترش تماشاخانه سنگلج در سال90 با حضور عزت‌الله انتظامی، نایب‌رئیس شورای‌عالی هنرمندان ایران و اتابک نادری مدیر تماشاخانه سنگلج دیروز در این سالن قدیمی تئاتر ایران برگزار شد. انتظامی با اشاره به اینکه سنگلج تنها تئاتری است که متعلق به دولت نیست، یادآور شد: متأسفانه تئاتر‌های لاله‌زار فروخته و تبدیل به تولیدی شده‌اند. ما برای تبدیل تئاتر نصر به موزه تئاتر پیشنهاد دادیم اما متأسفانه این امر میسر نشد.

آقای بازیگر ایران با اشاره به اینکه از سال‌ها پیش قرار بود زمین مجاور تماشاخانه سنگلج خریداری و به این سالن تئاتری بپیوندد، اظهار داشت: تماشاخانه سنگلج حقیر مانده است درصورتی که از روز ابتدا در تئاتر ایران فعالیت کرده و همه کسانی که در تئاتر ایران رشد کرده‌اند در این سالن تئاتر فعالیت می‌کردند.وی با اشاره به فعالیت و اقدامات دکتر محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در حوزه فرهنگ و هنر تأکید کرد: موزه تئاتر، لازم است و متأسفانه ما در این حوزه جهش کمی داشته‌ایم. ما از طرف همه هنرمندان و خانواده تئاتر با توجه به علاقه‌ شهردار تهران به فعالیت‌های فرهنگی هنری از دکتر قالیباف تقاضا داریم تا با طرح توسعه تماشاخانه سنگلج موافقت کنند و بنای مجاور تماشاخانه را که متعلق به شهرداری است به این طرح اختصاص دهند.

کد خبر 135179

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز