دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

گروه حوادث: هانیه دختر بچه 8 ساله‌ای که توسط ناپدری‌اش مورد شکنجه قرار گرفته بود، صبح دیروز بعد از مرخص شدن از بیمارستان، برای بازجویی مقابل بازپرس شعبه پنجم دادسرای اطفال و نوجوانان قرار گرفت.

کودک آزاری

بازپرس آذرتاش- قاضی شعبه پنجم دادسرای اطفال و نوجوانان- با اعلام این خبر به همشهری گفت: خوشبختانه صدمات وارده به این دختربچه روبه بهبودی است و وی صبح دیروز از بیمارستان مرخص شد و برای بازجویی به دادسرا احضار شد. هانیه درحالی‌که مقابل بازپرس پرونده نشسته بود و از محبت‌های مسئولان بیمارستان ابراز رضایت می‌کرد درباره نحوه شکنجه‌های ناپدری‌اش به بازپرس پرونده گفت: حمید تنها کسی است که مرا مورد شکنجه قرار داده است.

او به خاطر اینکه به حرف‌هایش گوش نمی‌دادم، دائما مرا کتک می‌زد و از من می‌خواست برایش گدایی کنم اما من حاضر به انجام این کار نبودم به همین خاطر او از دستم عصبانی می‌شد و مرا به باد کتک می‌گرفت، روز حادثه هم به خاطر اینکه به حرفش گوش نکرده بودم مرا کتک زد به حدی که نمی‌توانستم از جایم بلند شوم تا اینکه پلیس وارد خانه مان شد و مرا نجات داد. دختر 8 ساله در ادامه اظهاراتش درباره واکنش مادرش در این حادثه به بازپرس گفت: مادرم هیچ تقصیری ندارد، او هم از حمید می‌ترسید چون حمید او را نیز تهدید به مرگ می‌کرد و از او می‌خواست به خاطر جایی که برای زندگی به ما داده بود، هر چه او می‌خواهد انجام دهد، مادرم بی‌گناه است و هیچ وقت مرا کتک نزده است.

بازپرس آذرتاش در ادامه با شنیدن اظهارات هانیه دستور داد وی تا تکمیل تحقیقات در اختیار بهزیستی قرارگیرد. وی گفت: با توجه به طول درمان طولانی مدتی که پزشکی قانونی صادر کرده است، باید منتظر باشیم تا نظریه قطعی پزشکی قانونی درباره شدت جراحات و صدمات وارده اعلام شود. هانیه دختربچه 8 ساله‌ای بود که اواسط فروردین امسال با گزارش مردمی به پلیس 110 درحالی‌که به‌شدت شکنجه شده بود، توسط ماموران اورژانس اجتماعی از خانه‌ای در یکی از محله‌های جنوبی تهران نجات یافت و به بیمارستان منتقل شد.

کد خبر 134020

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز