یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۸۵ - ۱۷:۳۷
۰ نفر

همشهری ورزشی: تمرینات روز شنبه تیم پرسپولیس در حالی برگزار شد که هنوز شوک خبری جدایی حمید استیلی از کادر فنی این تیم پابرجاست.

این شوک خبری زمانی تبدیل به ابهام خبری شد که مصطفی دنیزلی نه خود حاضر به مصاحبه با رسانه‌های گروهی شد و نه به بازیکنانش اجازه داد به سمت خبرنگاران بروند.

بدین ترتیب سکوت حمید استیلی بعد از واکنش‌های اولیه در کنار سکوت دنیزلی و بازیکنانش تنش خبری این تیم را کمی‌کاهش داد، هرچند سئوال اصلی رسانه‌های گروهی که معطوف به دلایل جدایی حمید استیلی می‌شد، هنوز پاسخ روشنی نیافته است.

بخش ابتدایی‌ تمرین دیروز پرسپولیس زیرنظر علی نورالدین و کریم باقری انجام شد و در اکثر دقایق بازیکنان به تمرینات بدنسازی پرداختند. غایبان این تمرین اما چندان با روزهای قبل تفاوتی نداشتند.

پژمان نوری و حسین بادامکی به دلیل خستگی سفر به امارات در این تمرین غایب بودند.
از میان ملی‌پوشان پرسپولیسی حاضر در امارات تنها علیرضا نیکبخت واحدی که زودتر از سایر ملی‌پوشان به ایران بازگشته بود در تمرینات حضور یافت که زودتر از بقیه تمرین را ترک کرد.

همچنین حاجی‌زاده، محمدرضا مامانی، ساها و الونگ در تمرین روز گذشته شرکت نکردند البته ایسنا در خبری اعلام کرده که ساها و الونگ از امروز یا  فردا در تمرینات حاضر خواهند شد.

خبر دیگر از پرسپولیس این که، تلاش‌های مدیران این باشگاه برای جذب مدافع و مهاجم همچنان ادامه دارد.

یک مهاجم صرب، یک مهاجم کروات، یک مدافع سوریه‌ای در کنار مدافعی از کامرون در روزهای آینده مورد آزمایش کادر فنی این تیم قرار خواهند گرفت.

همچنین گویا، رضا جلالی بازیکن تیم استقلال دزفول فعلاً نتوانسته نظر مثبت کادر فنی پرسپولیس را جلب کند و به احتمال فراوان به تیم سابقش باز خواهد گشت.

در پایان تمرین، محمد پروین و احسان خرسندی از دنیزلی خواستند تا اجازه حضور آنها در تمرینات امید صادر شود اما این درخواست برای چندمین بار با پاسخ منفی سرمربی پرسپولیس روبرو شد.

کد خبر 13359

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز