یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸
۰ نفر

محمد ملاحسینی: همیشه برایم جالب بوده که چطور می‌شود پسرکی فقیر از کشوری در آمریکای‌جنوبی یا آفریقا، از روستایی با کمترین امکانات و حتی با داشتن سوء‌تغذیه، پا به میادین بزرگی بگذارد و علاقمندان به فوتبال را انگشت به دهان کند

فوتبالیست‌

فوتبال پیچدگی‌ها و رمز و راز فراوانی در خود نهفته دارد. بی‌جهت نیست که امروزه از آن با نام علم یا صنعت فوتبال یاد می‌کنند.

فوتبال مرزها را در‌می‌نوردد و خود را در صفحه تلویزیون به نمایش در‌می‌آورد و در تمامی نقاط جهان مخاطبان بیشتری جذب می‌کند. چند سالی است که دیگر طرفداران فوتبال فقط اهالی این رشته نیستند.

زن مرد، پیر و جوان و با هر رده فرهنگی و تحصیلی از طرفداران پروپاقرص این رشته ورزشی مهیج به حساب ‌می‌آیند.

جذابیت فوتبال، انتقال سرمایه‌های کلان به فوتبال و خیل عظیم هوادار به سمت ورزشگاه‌ها و موضوعاتی از این دست باعث شده این رشته گوی رقابت در جذب علاقمند را از بقیه رشته‌های ورزشی برباید و خود را بر سکوی اول بنشاند.

با این مقدمه کوتاه باید گفت، برای علاقمندان فوتبال در سراسر جهان توجه به زندگی فوتبالیست‌ها، از جمله جذابیت‌های خبری این رشته ورزشی است.

اینکه فلان فوتبالیست از کدام نقطه کشور خود، سر از یکی از پولدارترین باشگاه‌های جهان درآورده و چه رویدادهایی را پشت سر گذاشته جالب و خواندنی است.

همشهری آنلاین در مجله حاضر برای جلب نظر فوتبال‌دوستان و به ویژه علاقمندان به فوتبال جهان، نگاهی به زندگی فوتبالی معروف‌ترین و به‌روز‌ترین فوتبالیست‌های جهان انداخته است.

کد خبر 133373
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز