مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تمام فرهنگیان بازنشسته از ابتدای تیرماه امسال تحت پوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند، گفت:

کلینیک

ثبت‌نام این افراد از طریق سازمان بازنشستگی کل کشور دنبال می‌شود. عبدالهیان در گفت‌وگو با مهر با بیان این مطلب افزود: هم‌اکنون به‌دنبال تعامل با سازمان بازنشستگی کل کشور هستیم تا بتوانیم اعتبارات بیمه‌تکمیلی فرهنگیان بازنشسته را که به این سازمان اختصاص می‌یافت، دریافت کرده و آن را در بیمه طلایی هزینه کنیم.به تازگی وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل بیمه ایران قرارداد تحت پوشش قرار گرفتن 650هزار فرهنگی بازنشسته و خانواده آنها را امضا کردند. ‌وی با بیان اینکه هم اکنون یک‌درصد از حقوق فرهنگیان بازنشسته برای بیمه تکمیلی آنها هزینه می‌شود، ادامه داد: به همین میزان نیز سازمان بازنشستگی کل کشور اعتباراتی را اختصاص می‌داد و به‌دنبال این هستیم که آن را به بیمه طلایی منتقل کنند.

مدیرکل رفاهی و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: همچنین ثبت‌نام تمام فرهنگیان بازنشسته را از طریق سازمان بازنشستگی دنبال می‌کنیم و نیازی به مراجعه یا ثبت‌نام اینترنتی بازنشستگان نیست و درصورتی که فردی به هر دلیلی علاقه‌ای نداشت تحت پوشش این بیمه قرار گیرد، اسم وی را از لیست خارج می‌کنیم.

کد خبر 132601

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز