مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی اظهار کرد: در سال‌جاری در راستای افزایش ضریب پوشش بیمه تأمین اجتماعی مبلغ یک هزار و 200 میلیارد تومان از سوی سازمان هدفمند‌سازی‌ یارانه‌ها به صندوق تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

 دفترچه بیمه

رحمت‌الله حافظی در گفت‌وگو با فارس گفت: با توجه به منابعی که از محل اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها برای افزایش ضریب پوشش تأمین اجتماعی درنظر گرفته‌شده، پیش‌بینی می‌شود تعداد بیشتری از گروه‌های جامعه هدف در سال‌جاری بیمه شوند. وی افزود: براساس تصمیمات کارگروه تحول اقتصادی و مذاکراتی که با سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها صورت گرفته برای سال گذشته 300 میلیارد تومان پرداخت شد و در سال‌جاری یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است که این مبلغ برای پرداخت بخشی از حق‌بیمه متعلق به گروه‌های هدف از سوی دولت هزینه می‌شود؛ بنابراین بیمه کارگران ساختمانی نیز در همین راستا دیده شده است. مدیرعامل صندوق تأمین‌اجتماعی خاطرنشان کرد:

صندوق تأمین اجتماعی نقش مهمی در اجرای قانون هدفمند‌سازی‌ یارانه‌ها دارد و پیش‌بینی می‌شود بخش عمده‌ای از منابع هدفمند‌سازی‌ یارانه‌ها به سوی تأمین‌اجتماعی سوق داده شود.
حافظی درخصوص تحقیق و تفحص نمایندگان مجلس از صندوق تأمین اجتماعی گفت: هرآنچه اعضای کمیسیون تحقیق و تفحص از صندوق تأمین اجتماعی نیاز داشتند، در اختیارشان قرار گرفته است.

کد خبر 132173

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز