همشهری آنلاین: معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: با توجه به عدم تصویب قانون بودجه 90، حقوق دو ماه اول سال کارمندان دولت براساس آخرین حقوق در اسفند 89 پرداخت می‌شود.

رحیم ممبینی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت پرداخت حقوق کارمندان دولت در دو ماه اول سال‌جاری گفت: چون بودجه 90 هنوز تصویب نشده، لذا حقوق فعلاً بر مبنای آخرین حقوق پرداختی به کارمندان دولت در اسفند 89 به صورت علی‌الحساب برای دو ماه اول پرداخت می‌شود.

معاون بودجه ، برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تأکید کرد:‌ پس از اینکه بودجه 90 به طور کامل تصویب شد، ما به ‌التفاوت پرداخت حقوق دو ماه اول به حساب کارمندان واریز خواهد شد.

ممبینی پیش از این در جمع خبرنگاران در مورد میزان افزایش حقوق کارمندان دولت در سال 90 اعلام کرده بود، رقم دقیق افزایش حقوق براساس مصوبه هیئت دولت خواهد بود، اما اعتبارات فصل یک و 6 در لایحه بودجه حدود 6 درصد افزایش دارد که البته این اعتبارات شامل 12 مورد است که یکی از این موارد مربوط به پرداختی حقوق به کارمندان دولت است. بنابراین افزایش اعتبارات این دو فصل لزوما به معنای افزایش حقوق در این حد نخواهد بود، بلکه میزان دقیق آن براساس مصوبه هیئت وزیران مشخص خواهد شد.

 

کد خبر 131470
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز