همشهری آنلاین: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای؛ ضمن تبریک فرارسیدن سال نوی خورشیدی و شروع بهار طبیعت سال 1390، سال جهاد اقتصادی؛ فرارسیدن یوم‌الله 12 فروردین ، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عید آغاز برقراری حکومت اسلامی را گرامی داشت.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

 به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: ملت شجاع، مقتدر و غیور ایران اسلامی با حفظ وحدت حول محور ولایت در امتحانات بزرگ سه دهه پایداری و بویژه سال گذشته، آگاهی، بصیرت، ایستادگی و عزم ملی خود را در تحقق شعار بنیادی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» اثبات کرد و با سربلندی و سرافرازی از کوران حوادث سال 1389 عبور کرد تا نشان دهد همچنان در مسیر تحکیم حکومت الله ثابت‌قدم است.

 حرکت عظیم و سرنوشت‌ساز ملت ایران در راستای اهداف عالی سال همت مضاعف و کار مضاعف و خلق حماسه‌هایی چون هدفمندسازی و توزیع عادلانه یارانه ها وبرداشتن گام بلند برای تحقق عدالت اجتماعی، مدیریت مصرف انرژی و اصلاح واقعی الگوی مصرف و ساختار اقتصادی کشور، حضور گسترده، انقلابی، آگاهانه وپرمعنا در راهپیمایی عظیم و مردمی 22 بهمن سال گذشته توانست دشمن را در طراحی استراتژی های شکست خورده خود علیه ایران به فضاحت وخواری بکشاند و فصل نوین و بستر تازه‌ای از افتخار و تجارب برجسته ومفید را برای حرکت و کار و تلاش مضاعف در سال جهاد اقتصادی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.

در ادامه این بیانیه آمده است:" یوم‌الله 12 فروردین"؛ روز وحدت ملی ایرانیان و روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز تثبیت انقلاب اسلامی، روز قرار گرفتن در مسیر حکومت عدل الهی و تحقق وعده حق تعالی در بذل عزت و بزرگی به مستضعفان جهان و روزتأکید وتثبیت استقلال‌طلبی واقعی ملت غیور و رشید ایران اسلامی است.

 "یوم‌الله 12 فروردین"؛ سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود می باشد. این روز که به فرموده امام راحل عظیم الشأن یوم الله است از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه‌پرسی مردمی و تعیین نوع و شکل حکومت خود در جهان می‌باشد که امروز سی و دو سالگی آن را جشن گرفته و در دهه پیشرفت و عدالت به سوی افق سند چشم‌انداز بیست ساله، شتابان در حرکت است .

 این روز مقدس، این یوم‌الله پربرکت سرآغازی بر حیات واقعی اسلام در عصر دنیامدارانِ زرپرستِ زورمدار است که از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت ابدی خود را در پیروی از امیال و آرزوهای پست مادی ـ حیوانی جستجو می‌نمایند.

 این روز فرخنده (12 فروردین)، روز جریان یافتن خون تازه در شریان‌های هستی ایران، بخشیدن جانی دوباره به پیکر اسلام و دمیدن روح امید در کالبد زمانه و نویدبخش پگاه پیروزی و غلبه‌ی حق علیه باطل است.

"یوم‌الله 12 فروردین"؛ ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت‌های استقلال‌طلبانه و آزادیخواهانه‌ی تاریخ بشری است که می‌توان به جرأت آن را در تاریخ معاصر، بی‌نظیر دانست به طوری که تا هم اکنون هیچ رفراندومی در این سطح و با این گستردگی و اهمیت در یک کشور اتفاق نیفتاده است.

 به درستی که ملت آگاه، آزاده و فهیم ایران اسلامی در دوازدهم فروردین ماه سال 1358، با رأی قاطع« آری» خود به نظام جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی خود را که در 22 بهمن 1357، واقع شد تثبیت کرده و بر نوع و شکل حکومتی که مورد اتفاق ملت بزرگ ایران بود مهر تأیید زده و آن را در تاریخ به ثبت و ضبط رسانده و به آن رسمیت دادند.

 در این روز عظیم، مردم انقلابی و مؤمن ایران اسلامی در جهت تحکیم ارکان انقلاب اسلامی تازه متولد شده ایران با تصمیم قاطع و اکثریت قریب به اتفاق (98/2 درصد) آرای آری خود، وحدت ملی و یکپارچگی و انسجام اسلامی خود را به نمایش گذاشتند و با این انتخاب آگاهانه در همه پرسی فراگیر و تاریخی 12 فروردین، خود تاریخ‌ساز شده و طومار استبداد و ظلم 2500 ساله رژیم ستمشاهی را برچیده و دست ردی بر سینه‌ی دشمنان خارجی زده و به دوران سیاه استعمار و استبداد ستم‌شاهی در ایران پایان دادند و آن را به زباله‌دان و موزه عبرت تاریخ سپردند.

 12 فرودین یادآور تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و بیانگر این واقعیت است که مردم مبارز ایران ملتی عدالت‌خواه و‌آزادی‌طلب هستند و هرگز اجازه دخالت در تعیین سرنوشت خود را به بیگانگان نمی‌دهند.

 اکنون در سومین سال از دهه چهارم حیات طیبه‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عبوری سرافرازانه از سه دهه‌ی گذشته، دوازدهم فروردین امسال را در شرایطی پیش رو داریم که نسل‌های دوم و سوم انقلاب اسلامی همراه با نسل اولی‌ها در رفراندومی دیگر (راهپیمایی‌های عظیم، حماسی 22 بهمن سال1389) حضوری شگفتی‌آفرین، تحسین‌برانگیز، پرشور و دشمن‌شکن داشته و بار دیگر همچون پدران و مادران خود بر تداوم راه نظام خود که منبعث از قدرت ایمان به خدا و روح اسلام ناب محمدی«ص» و برگرفته از تعالیم آسمانی انبیاء الهی است، مهر تأیید زدند و در تجدید عهد با شهدا و امام شهدا هم‌پیمان شدند تا راه آن جاودانه‌های تاریخ را تا رساندن این حکومت به دست صاحب‌الامر ادامه داده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزند.

در بخش پایانی از این بیانیه آمده است: ملت رشید ایران در سال 1390، در سالی که توسط مقام معظم رهبری «مدظله العالی» با نام " جهاد اقتصادی " مزین گشته، می‌کوشد با تلاش مضاعف در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سمت فتح قله‌های پیشرفت و عدالت گام‌های اساسی برداشته و در نیل به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و رسیدن به قلل رفیع عزّت و شرافت با پیشرفت‌های خیره‌کننده و شگرف خود در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری،اقتصادی صنعت، دانش روزجهانی و غیره جهان را مات و مبهوت عظمت اراده‌ی راسخ و پولادین فرزندان غیور خود نموده و در راستای تحقق کامل دستورات اسلام و تعالیم انبیاء الهی که اساس و شاخص عمده‌ی نظام جمهوری اسلامی است گام برمی‌دارد. 

کد خبر 131079
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز