همشهری آنلاین: برای پنجمین سال متوالی هنرجویان کودک و نوجوان "تارا بهبهانی" هنرمند نقاش،در آستانه نوروز با برپایی نمایشگاه و فروش نقاشی هایشان با عنوان " رقص طبیعت " به یاری بیماران سرطانی موسسه خیریه محک شتافتند.

نقاشی کودک

به گزارش ایلنا،از این نمایشگاه که در 3 روز گذشته در بیماراستان محک برپا شد، بیش از 1000 نفر دیدن کردند که در همان ساعات اولیه گشایش نمایشگاه همه آثار هنری این 45 نقاش با موضوع رقص طبیعت در مجموع به مبلغ 5 میلیون تومان به فروش رسید و به بیماران سرطانی اهداء شد.

این پنجمین سالی است که نمایشگاه هنرجویان تارا بهبهانی در اسفند ماه و در آستانه بهار برگزار می‌شود.4 نمایشگاه قبلی با همکاری گالری شیرین برگزار شد و در هر سال، درآمد فروش تابلوها به کودکان بی‌بضاعت و بیمار اهدا شد.

امسال هم هدف از برگزاری نمایشگاه در موسسه محک، آشنایی نزدیک کودکان و بازدیدکنندگان با این موسسه بود.

تارا بهبهانی کارشناس ارشد پژوهش هنر است و مدت 8 سال به تدریس نقاشی به کودکان و نوجوانان مشغول است و تاکنون با بیش از 250 کودک و نوجوان در زمینه خلاقیت هنری کار کرده که نتیجه آن نمایشگاه‌های متعددی چون "نوروز از دیدگاه بچه‌های امروز" ،" از کفش‌های عمو نوروز تا دمپایی سیندرلا "،"بیایید همدیگر را دوست داشته باشیم"، "زمین و بهار دوباره"و ... است.


نمایشگاه "رقص طبیعت" از 13 تا 15 اسفند در موسسه محک برگزار شد.

 

کد خبر 130120

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز