دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۶
۰ نفر

گروه اقتصادی: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و جشنواره فروش بهاره برای تنظیم بازار شب عید رونق گرفته است.

فروشگاه- بازار

اتحادیه‌های صنفی و دست‌اندرکاران تنظیم بازار از برپایی نمایشگاه‌های فروش بهاره، عرضه مستقیم مواد‌غذایی و جشنواره فروش نوروزی پوشاک خبر دادند. وزیر بازرگانی با اشاره به برپایی 380 نمایشگاه بهاره با 32 هزار غرفه در سراسر کشور‌ گفت: نمایشگاه‎های بهاره عرضه مستقیم کالا، امسال گسترده‌تر از سال‌های گذشته در سراسر کشور برپا خواهد شد.

مهدی غضنفری تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ها کالاهای ارائه شده با حداقل 10درصد تخفیف به مشتریان عرضه خواهد شد. وی گفت: این نمایشگاه‌ها به‌مدت 10روز و به تناسب آب و هوای استان‌ها طی روزهای 5 تا 25 اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خبر دیگر اینکه هشتمین نمایشگاه عرضه مستقیم مواد‌غذایی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد. در نمایشگاه مذکور محصولاتی مانند خشکبار، برنج، چای، ماکارونی، حبوبات، انواع کنسرو، مربا و ترشیجات، انواع فراورده‌های پروتئینی، انواع نوشابه و نوشیدنی، محصولات کشاورزی مانند خرما و زعفران و مشتقات آن، محصولات سولولوزی و بهداشتی و انواع شوینده‌ها عرضه می‌شود. همچنین رئیس مرکز اصناف و بازرگانان از اجرای طرح فروش فوق‌العاده 6 صنف با تخفیف 5 تا 35‌درصدی کالا خبر داده است.

کد خبر 128292

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز