گروه سیاسی: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی رئیس جدید و اعضای هیأت‌مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را به‌مدت 5 سال منصوب فرمودند.

رهبر

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
با توجه به اتمام دوره مسئولیت هیأت‌مدیره محترم مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، اکنون حضرات حجج‌اسلام جناب آقای محمدجعفری‌گیلانی، جناب آقای سیدحسن ربانی، جناب آقای سیدابوالحسن نواب، جناب آقای علی محمدی‌خراسانی، جناب آقای حسین رحیمیان، نماینده مدیریت حوزه علمیه قم، رئیس جامعه‌المصطفی‌العالمیه را به عضویت هیأت‌مدیره، و با اطلاع از رأی و نظر آقایان محترم هیأت‌مدیره، جناب حجت‌الاسلام آقای سیّدحسن ربانی را به ریاست آن مرکز به‌مدت پنج سال منصوب می‌نمایم.

امیدوارم به فضل خداوند ریاست جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه که از تجربه طولانی مدیریت و خدمت در عرصه‌های مهم فرهنگی حوزه‌ای برخوردار است، با بهره‌گیری از نظرات صائب آقایان هیأت‌مدیره و همکاری مدیران متعهد و نیروهای کاردان در آن مجموعه، منشأ خدمات شایسته و مؤثر به حوزه‌های علمیه باشند و بر غنای آن مرکز بیافزاید.

وظیفه خود می‌دانم از جناب حجت‌الاسلام آقای سیّدابوالحسن نواب که با سخت‌کوشی و مدیریت خود توانسته است از ابتدای تأسیس مرکز تاکنون، ضمن ایجاد زیرساخت‌ها و اقدامات مبنایی و اساسی در عرصه‌های متنوع خدمت‌رسانی به روحانیون عزیز تلاش‌های فراوانی مبذول دارد، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای 23/بهمن ماه/89

همچنین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم جداگانه‌ای رئیس جدید و اعضای هیأت‌امنای دفتر تبلیغات اسلامی را به‌مدت 5 سال منصوب کردند. متن حکم به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
در آستانه پایان یافتن دوره مسئولیت هیأت‌امنای محترم دفتر تبلیغات اسلامی، اکنون حضرات حجج اسلام جناب آقای محمد جعفری‌گیلانی، جناب آقای محمدی‌عراقی، جناب آقای احمد واعظی، جناب آقای سیدعباس صالحی، جناب‌آقای عبدالرضا ایزدپناه، جناب آقای حمید پارسانیا، جناب آقای احمد عابدی، جناب آقای علیرضا امینی و جناب آقای عبدالحسین خسروپناه و معاونت تبلیغ مدیریت حوزه علمیه قم را به عضویت هیأت‌امنا و نیز با اطلاع از رأی و نظر آقایان محترم، جناب حجت‌الاسلام آقای احمد واعظی را به‌مدت 5سال به ریاست آن دفتر منصوب می‌نمایم. امیدوارم ریاست جدید آن دفتر که خود از چهره‌های برجسته و فاضل حوزه است، با بهره‌مندی از توان ارزشمند و بالای فکری و نظری آقایان هیأت امنا و به برکت وجود نیروهای کارآمد و متعهد درون مجموعه دفتر تبلیغات و نیز با جلب هر چه بیشتر همکاری فضلای متعهد و روشن‌بین و انقلابی حوزه علمیه، بتواند آن دفتر را بیشتر از گذشته در تولید فکر و اندیشه مبتنی بر معارف اسلام ناب (قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام) و اقدامات نرم‌افزاری فاخر موفق و روزآمد نماید.
وظیفه دارم از زحمات و تلاش‌های برجسته‌ وخدمات ماندگار جناب حجت‌الاسلام آقای سیدحسن ربانی در طول مدیریت موفق خود، صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای 23/بهمن ماه/89

کد خبر 128067

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز