مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: محموله‌ای که در گمرک معطل مانده شامل 7 قطار مترو ، 18 واگن دو طبقه و 10 لوکومتیو خط تهران - کرج است که در مجموع برای ترخیص این تجهیزات و واگن‌ها از گمرک باید 65 میلیون یورو معادل 100 میلیارد تومان پرداخت شود.

 به گزارش ایلنا، مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه با تاکید بر اینکه مشکل اصلی مترو همچنان کمبود واگن و عدم پرداخت بودجه‌های قانونی و مصوب مترو است گفت : از چند ماه پیش محوله‌ای جدید از قطارها و تجهیرات مترو در گمرک معطل مانده که دولت برای ترخیص این محموله باید 50 میلیارد تومان پرداخت کند.

محسن هاشمی با بیان این مطلب تصریح کرد: در این میان باید برای خروج تجیهزات و واگن‌های معطل مانده در گمرک 50 میلیارد تومان توسط شهرداری و 50 میلیارد تومان توسط دولت پرداخت شود که شهرداری سهم خود را پرداخته و در انتظار پرداخت سهم دولت هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد که دولت برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان به خصوص در روزهای پایانی سال که میزان سفرها و تردد در شهر افزایش می‌یابد ، اعتبارات مصوب مترو را پرداخت کند تا با ورود واگن‌های جدید ضمن بهره برداری کامل از ایستگاه‌های جدید مترو خدمات رسانی مناسب تری در سایر خطوط به شهروندان ارایه شود.

کد خبر 127834
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز