همشهری آنلاین : ثبت نام دوره‌های کاردانی پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز چهارشنبه 20 بهمن به صورت اینترنتی آغاز می‌شود و در روز سه شنبه 26 بهمن پایان می‌پذیرد.

اینترنت

به گزارش خبرگزاری مهر، داشتن دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله، شش ساله نظری و هنرستان) یا دیپلم سه ساله نظام جدید، دیپلم نظام جدید فنی و حرفه­ای و یا کاردانش شرط ثبت نام در این دوره است و کلیه پذیرفته­شدگان در مراکز آموزش علمی-کاربردی تابع قوانین، مقررات و ضوابط دانشگاه جامع علمی-کاربردی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند.

دانشجو هم­زمان حق ثبت­نام و ادامه تحصیل در بیش از یک رشته و در هر رشته بیش از یک گرایش در یک یا چند دانشگاه یا موسسه آموزش عالی را نخواهد داشت و در صورت تخلف طبق آیین نامه انضباطی دانشجویان با وی رفتار خواهد شد. کارمندان دولت نیز در صورتی می‌توانند به تحصیل در این دوره ها بپردازند که موافقت­نامه رسمی وزارتخانه یا سازمان متبوع خود، مبنی ‌بر شرکت در کلاس­ها، آزمایشگاه­ها و فعالیت­های دیگر دوران تحصیل را به همراه سایر مدارک ثبت­نام به مرکز آموزش علمی-کاربردی محل قبولی، ارایه کنند. تغییر رشته، نقل و انتقال و مرخصی تحصیلی در نخستین پودمان مجاز نیست.

تغییر محل تحصیل در سایر پودمان­ها به جز پودمان اول، با موافقت مراکز آموزشی مبدا و مقصد و تأیید دانشگاه جامع علمی-کاربردی فقط در شرایط خاص و طبق ضوابط امکان­پذیر است.

 تغییر رشته بعد از پودمان اول فقط برای یک بار با رعایت ضوابط امکان­پذیر است.

گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل­های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه اصل یا موقت دیپلم و با توجه به صلاحیت­های عمومی داوطلبان و نوع دیپلم در سهمیه­های آزاد، شاغل و ایثارگر و بومی بودن براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی-کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

کد خبر 127504

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز