همشهری آنلاین: مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی با اعلام اعطای کارت هدیه به بازنشستگان تحت پوشش به مناسبت ایام شب عید، اعلام کرد: ارزش ریالی این کارت یکصد هزارتومان است که بازنشستگان با مراجعه به فروشگاه‌های خاص، می‌توانند معادل 120 هزار تومان خرید کنند.

بازنشسته

 رحمت‌الله حافظی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه 50 درصد اعتبار این امر از سوی  سازمان تامین اجتماعی تامین شده و مشکلی از این بابت نداریم، گفت: مراوداتی برای جلب نظر وزارت بازرگانی برای تامین 50 درصد باقیمانده اعتبار این امر که معادل 75 میلیارد تومان است، آغاز شده است.

  کسر نیمی از اعتبار کارت هدیه از حقوق بازنشستگان، در صورت عدم همکاری وزارت بازرگانی

 وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به همکاری وزارت بازرگانی در این باره، در عین حال خاطر نشان کرد: در صورتی که وزارت بازرگانی نپذیرد، می‌توانیم با تامین کل اعتبار از منابع داخلی صندوق، نسبت به توزیع کارت خرید ویژه‌ شب عید بازنشستگان اقدام کنیم.

 حافظی یادآور شد: در این صورت، 50 هزار تومان این رقم از سوی صندوق پرداخت و مابقی با کسر پنج هزار تومان از حقوق بازنشستگان در سال آینده، به مدت 10 ماه تامین می‌شود.

 مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی در خاتمه عنوان کرد: لیست فروشگاه‌هایی که ارزش کارت اعتباری در آن‌ها معادل 20 هزار تومان بیشتر از رقم کارت است، در آینده اعلام می‌شود.

کد خبر 127413
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز