چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۵
۰ نفر

گروه ادب و هنر: چهارشنبه 13 بهمن در فاصله 3 روز تا آغاز بیست‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، سینما بهمن که یکی از سینماهای جشنواره امسال است، دچار حریق شد.

سینما بهمن

به گفته مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آتش‌نشانی تهران، این حادثه در رستوران سینما اتفاق افتاد و تلفاتی در پی نداشت. جمشید شفیعی در این‌باره به مهر گفت: رستوران سینما بهمن ساعت 7 و 45 دقیقه صبح چهارشنبه آتش‌ گرفت و دقایقی بعد ماموران ایستگاه 40 سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته شفیعی، این آتش‌سوزی به سرعت از سوی ماموران آتش‌نشانی مهار و به‌صورت کامل اطفا شده است. شفیعی با بیان اینکه این حادثه خسارت بسیار جزئی داشته است، گفت: کارشناسان علت آتش‌سوزی را اتصالی سیم برق عنوان کرده‌اند. وی افزود: آتش‌نشانان ایستگاه 40 به‌سرعت آتش‌سوزی را در دقایق اولیه خاموش و از گسترش آن به بخش‌های دیگر جلوگیری کردند و پس از لکه‌گیری و ایمن‌سازی‌ محل حادثه دیده به ایستگاه خود برگشتند.

در همین رابطه، مدیر سینماهای حوزه هنری نیز به ایسنا گفت: به مناسبت جشنواره فیلم فجر سینماها در حال بازسازی هستند و حوادثی امثال حادثه سینما بهمن جشنواره را تهدید نمی‌کند. غلامرضا فرجی با ابراز تأسف از حریقی که صبح دیروز در سینما بهمن رخ داد، افزود: آتش‌سوزی‌ای که صبح دیروز در سینما بهمن اتفاق افتاد جای نگرانی باقی نمی‌گذارد و این سینما 16 بهمن میزبان مردم خواهد بود.

کد خبر 127257

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز