همشهری آنلاین: متقاضیان دریافت آرم طرح ترافیک هفته سوم بهمن به سایت شهرداری تهران مراجعه کنند.

 معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خصوص زمان اعلام نتایج ثبت‌نام افراد حقیقی برای دریافت آرم طرح ترافیک سال 90 به ایسنا گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، متقاضیان دریافت آرم طرح ترافیک سال 90 منتظر باشند که هفته آینده نتایج بر روی سایت شهرداری تهران اعلام می‌شود.

 

مهندس وحید نورزی در خصوص کامیون‌ها گفت: تنها کامیون‌هایی که برگه معاینه فنی از مراکز مکانیزه معتبر شهر تهران داشته باشند، کارت تردد طرح ترافیک برای تردد در روز دریافت خواهند کرد.

 وی با اشاره به این که کامیون‌ها الزاما باید برگه معاینه فنی داشته باشند، افزود: علیرغم ممنوعیت تردد کامیون‌ها در روز برخی نهاد برای حمل مصالح و غیره در روز نیاز دارند که کامیون‌هایشان تردد کنند که بر همین اساس به این دسته از کامیون‌ها کارت تردد طرح ترافیک داده می‌شود.

 وی افزود: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران از سال آینده تنها کامیون‌هایی که دارای برگه معاینه فنی از مراکز مکانیزه معتبر شهر تهران باشند ، کارت تردد طرح ترافیک دریافت می‌کنند.

 معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: بر این اساس پیش‌بینی‌ می‌کنیم بیش از نیمی از کامیون‌هایی که در روز تردد می‌کنند به دلیل عدم امکان دریافت برگه معاینه فنی نتوانند در روز تردد کنند که این امر می‌تواند به نوسازی ناوگان کامیون و ارتقای کیفیت گازوئیل در تهران کمک کند.

کد خبر 127240
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز