تا‌کنون 1800 اثر در سومین همایش وبلاگ نویسان عاشورایی شرکت داده شده و مهلت ارسال آثار، تنها تا اربعین حسینی ادامه دارد.

وبلاگ نویسان عاشورا

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد تقی محمدیان رئیس فرهنگسرای ولاء ضمن اعلام این خبر گفت: سومین سوگواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی یکی از برنامه‌هایی است که با رویکرد فرهنگ‌سازی‌ و آشنایی با معارف اهل بیت(ع) با موضوع عاشورا در فضای مجازی برگزار می‌شود.

دبیر سومین همایش وبلاگ‌نویسان عاشورایی ادامه داد: ‌امسال این سوگواره به‌صورت گسترده تری در حال برگزاری است به‌طوری که شرکت‌کنندگانی از کشورهای جهان اسلام در آن شرکت کرده‌اند. مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه20 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان گفت: تا‌کنون حدود 1800‌نفر در این برنامه شرکت کرده‌اند و وبلاگ‌های منتخب به لحاظ فنی، رادیو اینترنتی، یادداشت و... طبق آیین‌نامه هیات داوران معرفی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای وبلاگ‌های گروهی نیز در این سوگواره امتیازهای ویژه‌ای درنظر گرفته شده و فاصله زمانی به روز رسانی وبلاگ، منابع و لینک‌ها از آیتم‌های دیگر داوری است. محمدیان افزود: علاقه‌مندان تا اربعین حسینی برای شرکت در این سوگواره فرصت دارند و 11 بهمن، مراسم اختتامیه سوگواره در فرهنگسرا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ما در برگزاری این برنامه، شناسایی افراد گمنامی بوده که در فضای مجازی بدون هیچ مزدی در حال فعالیت در عرصه دین و شناخت اهل‌بیت(ع) هستند؛ به لحاظ موضوعی نیز محتوای عاشورا انتخاب شد که خود محرک خوبی در فضای ادبی بوده و در فضای سایبر نیز تاثیر بسزایی داشته است.

رئیس فرهنگسرای ولاء در پایان گفت: پس از اتمام این سوگواره ما به یک شبکه در فضای مجازی دست می‌یابیم و در قالب پست‌الکترونیک با شرکت‌کنندگان ارتباط برقرار می‌کنیم تا بتوانیم در آینده با آنها همکاری داشته باشیم. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.fvela.com مراجعه کنند.

کد خبر 126515

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز