یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۷:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: نرخ یک دقیقه مکالمه سیم‌کارت دایمی همراه اول در ساعات پیک، از این سیم‌کارت به سیم‌کارت دایمی یا اعتباری همراه اول و یا تلفن ثابت 447 ریال و در ساعات غیرپیک، جمعه‌ها و تعطیلات رسمی 358 ریال و تعرفه‌های خدمات سیم‌کارت دایمی همراه اول درباره نرخ یک دقیقه مکالمات بین‌ شهری طبق موارد فوق در ساعات پیک 760 ریال و غیرپیک 536 ریال است

موبایل

به گزارش ایسنا، این تعرفه‌ها درباره سیم‌کارت اعتباری همراه اول از این سیم‌کارت به سیم‌کارت‌های اعتباری، دایمی همراه اول و یا تلفن ثابت، در ساعات پیک و مکالمه‌ استانی 670 ریال و ساعات غیرپیک، جمعه‌ها و تعطیلات رسمی 536 ریال است و بین استانی در ساعات پیک 1139 ریال و در ساعات غیرپیک 804 ریال و هزینه‌ ارسال پیامک فارسی 106 ریال و لاتین 264 ریال است.

اما تعرفه تماس از سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول به ایرانسل 935 ریال محاسبه می‌شود و تماس از سیم‌کارت‌های دایمی همراه اول به ایرانسل 625 ریال است.

تعرفه تماس از سیم‌کارت‌های همراه اول به تالیا همانند تعرفه‌های همراه اول محاسبه می‌شود.

به گزارش ایسنا تعرفه تماس سیم‌کارت‌های دایمی ایرانسل به سایر مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی و یا اعتباری ایرانسل 499ریال محاسبه می‌شود.

تعرفه تماس از سیم‌کارت‌های دایمی ایرانسل به مشترکان سایر اپراتورها 625 ریال است (در همراه اول 447 ریال برای تماس با دیگر مشترکان همراه اول در همان شهر، 760 ریال برای تماس با دیگر شهرها).

هم‌چنین تعرفه هر دقیقه مکالمه مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل با دیگر مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی و یا اعتباری این اپراتور 620 ریال است، مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل برای تماس با مشترکان سایر اپراتورها 852 ریال پرداخت می‌کنند که در همراه اول 671 ریال برای تماس شهری و 1140 ریال برای تماس بین شهری است.

بنا بر اعلام همراه اول، تعرفه‌های این سیم‌کارت‌ها در طرح‌های مختلف با تخفیفات مختلفی همراه است؛ به عنوان مثال در اعیاد مذهبی کلیه مکالمات در خطوط همراه اول با 10 درصد تخفیف صورت می‌گیرد و در بعضی طرح‌ها نیز برخی تعرفه‌ها در حد رایگان ارایه می‌شود.

ایرانسل هماعلام کرده که کلیه مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با فعال‌سازی یکی از طرح‌های تعرفه تشویقی ایرانسل تا 97 درصد تخفیف در هزینه‌های ارتباطی خود برخوردار شوند. هم‌چنین در سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری ایرانسل تعرفه تماس بین شهری و هزینه جابه‌جایی وجود ندارد و تعرفه تماس از هر جای ایران به هر جای دیگر کشور مستقل از محل قرارگیری مشترک یا مقصد وی و یا شهری که سیم‌کارت را از آن خریده و ثبت‌نام کرده یکسان است و هزینه اضافه‌ای به صورتحساب وی افزوده نمی‌شود.

تعرفه‌ پیام‌های فارسی در سیم‌کارت‌های دایمی همراه اول به مبلغ 89 ریال و پیامک‌های لاتین به مبلغ 222 ریال محاسبه می‌شوند و در سیم‌کارت‌های اعتباری و دایمی ایرانسل تعرفه هر پیام کوتاه فارسی 100 ریال و هر پیام کوتاه لاتین 160 ریال است.

کد خبر 126468
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز