مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تمدید مهلت ثبت نام آرم طرح ترافیک سال 90 اشخاص حقیقی و حقوقی تا پنجم بهمن خبر داد.

طرح ترافیک

به گزارش واحد مرکزی خبر، وحید نوروزی افزود: در عین حال از 15 بهمن تعویض آرم‌های طرح ترافیک سال 89 متوقف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام دریافت آرم طرح ترافیک سال 90 تا اول بهمن بود، گفت: برای تسهیل کار شهروندان این مهلت تا ساعت 24، پنجم بهمن تمدید شد و پس از آن به هیچ عنوان ثبت نام برای دریافت آرم طرح ترافیک سال 90 صورت نمی‌گیرد.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره تعویض آرم‌های سال 89 نیز گفت: با توجه به اینکه از 16 بهمن کار چاپ و توزیع آرم‌های سال 90 آغاز می‌شود، لذا دارندگان آرم‌های سال 89 فقط تا 15 بهمن مهلت دارند به تعویض آرم‌های خود اقدام کنند و پس از آن دیگر هیچ گونه تغییر و تحول و تعویضی برای آرم‌های طرح ترافیک سال 89 صورت نمی‌گیرد.

نوروزی با اشاره به اینکه امسال به هیچ عنوان مراجعه حضوری برای دریافت آرم طرح ترافیک و ثبت نام و یا حل مشکل به واحد صدور آرم انجام نخواهد شد، گفت:‌ شهروندان در صورت اعتراض می‌توانند مراتب را از طریق سایت شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir و یا دفاتر خدمات الکترونیک شهر مطرح و نتیجه را نیز از همان طریق پیگیری کنند.

کد خبر 126227
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز