همشهری‌آنلاین: معاون اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت طرح ترافیک را سی‌ام دی اعلام کرد و گفت: این زمان تمدید نخواهند شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت www.tehran.ir نام نویسی کنند.

به گزارش آنا، مهندس وحید نوروزی گفت: اوایل بهمن اسامی واجدان شرایط دریافت آرم طرح ترافیک از طریق همین سایت اعلام می‌شود و آنها می‌توانند به دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری برای ارائه مدارک مراجعه و برای تکمیل نام نویسی اقدام کنند.

معاون اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد : امسال همانند پارسال یکصد هزار آرم صادر می‌شود که حدود 75 هزار آرم مربوط به اداره های دولتی، نهادهای حمایتی، خودروهای حمل و نقل عمومی، معلولان و بیماران خاص و جانبازان است.

وی درباره قیمت آرم های طرح ترافیک گفت: قیمت این آرم‌ها بزودی اعلام می‌شود.

نوروزی همچنین درباره نام نویسی مراکز دولتی برای دریافت طرح افزود: این هفته، نامه این اداره‌ها تهیه و سهمیه آنها اعلام می‌شود و با گذر واژه‌ای که به آنها اعلام می‌شود می‌توانند ازطریق سایت برای نام نویسی اقدام کنند.

معاون اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به سهمیه خبرنگاران نیز اشاره کرد و گفت: سهمیه خبرنگاران و جزئیات آن نیز این هفته اعلام می‌شود و آنها می‌توانند بر این اساس نام نویسی کنند.

کد خبر 125283
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز