همشهری‌آنلاین: دومین همایش تأمین مالی مسکن و ساختمان با همکاری بانک مرکزی جمهوری اسلامی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت مسکن و شهرسازی، بانک مسکن، بانک توسعه صادرات در تاریخ 22 و 23 دیماه 1389 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌گردد.

همایش تأمین مالی مسکن و ساختمان

به گزارش پرتال وزارت مسکن، در این همایش دو روزه که با حضور متخصصین بازار پول و سرمایه و بخش مسکن برگزار خواهد گردید در قالب پنج نشست علمی- تخصصی به بررسی مسائل مختلف تأمین مالی بخش مسکن پرداخته خواهد شد که عناوین این نشست‌ها عبارتند از :

الگوهای حمایتی و سیاستگذاری تامین مالی مسکن مهر، ابزارهای نوین بازار پول و سرمایه در تأمین مالی مسکن، الزامات و راهکارهای حمایت از پروژه‌های پیمانکاری داخلی و بین المللی ساختمان، الگوهای حمایت مالی از نوسازی بافت فرسوده شهری و ارائه الگوهای موفق و بررسی عوامل ایجاد رکود در بخش مسکن و تاثیر آن در تامین مالی بخش مسکن.

درمراسم اختتامیه همایش نیز از افراد حقیقی و حقوقی برگزیده در بازار پول و سرمایه و بخش مسکن تقدیر و قدردانی به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است که نخستین همایش تأمین مالی مسکن اردیبهشت سال گذشته با حضور مقامات عالی وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت مسکن و شهرسازی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس و اوراق بهادار و شهرداری تهران برگزاری گردید.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از برنامه همایش و ثبت‌نام و شرکت در همایش به پایگاه اطلاع‌رسانی www.efinance.ir مراجعه نموده یا با شماره‌ تلفن‌های 71-88467070 تماس حاصل نمایند.

کد خبر 125160
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز