مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح خبر داد: بخش دوم مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان نیروهای مسلح قبل از سال 79، همراه حقوق آذر ماه آنان پرداخت شد.

سردار سرتیپ پاسدار حسین دقیقی

سردار سرتیپ پاسدار حسین دقیقی تصریح کرد: برای پرداخت بخش دوم این مطالبات، تعداد 230845 نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران قبل از سال 79 مشمول این دوره می‌شدند که با تامین اعتبار صورت گرفته تا سقف700 هزار تومان برای هر بازنشسته و مستمری‌بگیر به حساب حقوقی آنان در آذر ماه واریز شد.

وی ادامه داد: در این دوره همچنین به‌علت عدم‌ارائه کد ملی و اطلاعات ناقص پرسنلی، امکان پرداخت مطالبات 42952 نفر میسر نبود؛ چرا که انجام هر گونه عملیات بانکی و واریز پرداخت‌ها با داشتن اطلاعات دقیق امکان پذیر است. برای مشخص شدن این افراد زیر برگه حقوقی آنها اطلاع رسانی لازم جهت تکمیل اطلاعات خانوار و سرپرست انجام شده و این افراد می‌توانند با مراجعه به ادارات بازنشستگی محل سکونت، با همراه داشتن کارت ملی خود و افراد خانواده‌ اقدام لازم را به انجام برسانند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: با پرداخت بخش اول و دوم مطالبات، تاکنون با 20 هزار نفر به‌طور کامل تسویه حساب شده و طلب بقیه افراد در ماه‌های آینده پس از تامین اعتبار لازم پرداخت خواهد شد.شایان ذکر است، پاداش پایان خدمت افرادی که قبل از سال 79 بازنشسته شده‌اند در 3نوبت فروردین و خرداد 83 و مرداد 84 براساس حقوق سال 80 و 82 به‌مدت 10 روز به‌ازای هر سال خدمت، محاسبه و پرداخت شده بود.

براساس آخرین مصوبه هیات دولت مقرر شده که پاداش این افراد نیز مانند بازنشستگان بعد از سال 79 به‌مدت30 روز به ازای هر سال خدمت و براساس سال 82 آنان محاسبه و مابه‌التفاوت به آنان پرداخت شود، به این ترتیب تمامی محاسبات براساس آخرین قوانین و مقررات به‌طور مجدد صورت گرفته و کل پاداش پایان خدمت هر فرد مشخص و مبلغ دریافتی قبلی از آن کسر شده و باقیمانده آن به‌عنوان مابه‌التفاوت هر فرد درنظر گرفته شد.

کد خبر 123635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز