رئیس جامعه معلولان ایران با اشاره به اینکه با گذشت 9 ماه از سال، هنوز حتی یک قطره از سهمیه بنزین معلولان در اختیار آنها قرار نگرفته است، اعلام کرد: درصورت ادامه این روند خودروهای حمل‌ونقل عمومی معلولان از هفته آینده سرویس دهی به معلولان را متوقف خواهند کرد.

پلاک خودرو معلولان

علی همت محمودنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: 3سال پیش و با آغاز سهمیه‌بندی بنزین، سردار محمد رویانیان در حضور رئیس‌جمهور قول داد که سهمیه معلولان و جانبازان، حتی با صفر شدن سهمیه بنزین خودروهای شخصی، هر ساله به آنها اختصاص یابد.

وی یادآور شد: با گذشت 3سال از سهمیه بندی بنزین، هنوز هیچ اثری از بهبود وضع معلولان در این زمینه مشاهده نشده است.
به گفته محمودنژاد، تاکنون تنها 2 بار سهمیه 100 لیتری بنزین برای مصرف سالانه معلولان تخصیص یافته و با گذشت9 ماه از سال هنوز حتی یک قطره از سهمیه بنزین امسال تخصیص نیافته است.

آخرین روز آبان ماه سردار رویانیان- رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور- در جلسه پرسش و پاسخ با جمعی از دانشجویان دانشکده حقوق دانشگاه تهران، در پاسخ به یکی از جانبازان حاضر در جلسه درباره سهمیه بنزین جانبازان و معلولان، با اذعان به اینکه متأسفانه هنوز حتی یک لیتر از بنزین سهمیه جانبازان پرداخت نشده است، تأکید کرد که به محض خروج از جلسه، موضوع را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 123158

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز