همشهری آنلاین: جشنواره فرهنگی‌، هنری رسول مهربانی در کرمانشاه از کودکان و نوجوانانی که با موضوع پیامبر اعظم(ص) وبلاگ‌‌نویسی کرده‌اند قدردانی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این جشنواره به مناسبت سال پیامبر اعظم(ص) در فراخوانی از اعضا و مربیان کانون در سراسر کشور دعوت کرده بود تا با موضوع رسول گرامی اسلام وبلاگ ایجاد کنند و مطالب و نوشته‌های خود را در معرض دید کاربران اینترنت قرار دهند.

بر این اساس نزدیک به 50 مربی و عضو مراکز کانون با ایجاد وبلاگ در این رقابت اینترنتی شرکت کردند که برگزیدگان این مسابقه روز 12 دی همزمان با جشنواره فرهنگی‌، هنری رسول مهربانی در فرهنگ‌سرای کودک کرمانشاه معرفی می‌شوند و از آنها در دو بخش جداگانه تقدیر می‌شود.

جشنواره رسول مهربانی از ساعت 30/8 روز 12 دی آغاز می‌شود و طی آن علاوه بر بررسی وبلاگ‌های شرکت کننده در مسابقه چند گروه سرود برگزیده این جشنواره که از میان 30 گروه انتخاب شده‌اند به اجرای موسیقی خواهند پرداخت.

همچنین در محل برگزاری جشنواره نمایشگاهی از روزنامه دیواری و آثار برگزیده هنری شامل نقاشی، خوش‌نویسی و نقاشی خط که در این مسابقه شرکت کرده‌اند برپا می‌شود.

مراسم پایانی جشنواره رسول مهربانی ساعت 15 روز 12 دی در محل فرهنگ‌سرای کودک آغاز می‌شود و در آن علاوه بر وبلاگ‌نویسان برتر به برترین روزنامه دیواری‌ها و آثار هنری و گروه‌های سرود نیز جایزه داده خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید وبلاگ‌های ایجاد شده توسط اعضا و مربیان کانون به صورت عمده به زندگی، شخصیت، اخلاق و سیره پیامبر اکرم(ص)، سخنان ایشان، معرفی یاران و معرفی کتاب‌ها با موضوع پیامبر(ص) پرداخته‌اند ضمن این که به معرفی آثار هنری و نمایش آن در وبلاگ نیز توجه ویژه‌ای شده است.

گفتنی است برنامه‌های این جشنواره به صورت زنده در اینترنت از روز 12 دی در سایت اینترنتی به نشانی www.yaremehrban.ir قابل مشاهده است و امکان دسترسی به وبلاگ‌ها نیز از طریق وبلاگ مرکزی جشنواره به نشانی www.mohammade-amin.blogfa.com فراهم شده است.

کد خبر 12267

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز