مایکل داگلاس، هنرپیشه مبتلا به سرطان هالیوود، پس از کامل کردن شیمی‌درمانی برای سرطان گلو در انتظار بازی کردن در نقش پیانیست مشهور لیبراتچی در فیلم بعدی‌اش است.

Michael Douglas

به گزارش رویترز این بازیگر 66 ساله در مصاحبه‌ای با نشریه هالیوود ریپورتر که روز سه‌شنبه 30 نوامبر به چاپ رسیده است گفت خوشحال است که پس از یک سال "بدبیاری"، شامل کشف ابتلایش به سرطان مرحله چهار گلو، به زندان افتادن پسرش کامرون به خاطر اتهامات مواد مخدر، و ادعای غرامت همسر سابقش از او برای درآمد ناشی از دنباله فیلم "وال استریت"، می‌تواند مصاحبه کند.

او گفت: "با وضع سلامتی‌ام و حبس پسرم، همسرم و ادعای خسارت او- هم اینکه بتوانم اینجا بنشینم و با شما صحبت کنم، جای خوشحالی زیادی است."

داگلاس گفت تا ماه ژانویه مشخص نخواهد شد که آیا تومور گلوی او ریشه‌کن شده است یا نه، اما شیمی‌درمانی‌اش را واقعا "جهنمی" توصیف کرد. با ین وجود این بیمار یاو را به پدر 93 ساله‌اش، کرک داگلاس بازیگر قدیمی هالیوود، که زمانی با او دعوا داشت،‌ نزدیک‌تر کرده است.

داگلاس گفت: "پدرم هر روز به دیدنم می‌‌آمد. او فوق‌العاده بود."

اکنون او در حال آماده شدن برای بازی در نقش اول فیلم زندگینامه‌ای استیون سودربرگ درباره پیانیست مشهور، لیبراتچی، است که انتظار می‌رود در ماه مه یا ژوئن آینده فیلمبرداری آن شروع شود، و داگلاس برای بازی در این فیلم باید تحت گریم خاص با استفاده از پروتز و نیز تعلیم موسیقی قرار گیرد.

داگلاس به هالیوود ریپورتر گفت: "کلی از نوارهای اجرای او را گوش کرده‌ام. درحال تامل در باره این نقش هستم؛ فعلا یک صفحه سفید هستم. هر چیزی به من نشان می‌دهد که او آدمی دوست‌داشتنی بود؛ من می‌خواهم این موضوع را دوباره ثابت کنم."

او درمورد حمایت همسرش کاترین زتا-جونز گفت: "من از آن جور آدم‌هایی هستم که وقتی مریض می‌شوند، به درون خودم فرو می‌روم. دوست ندارم افراد زیادی دور و برم باشند. کاری از دست آنها بر نمی‌آید. کاترین خوشبختانه این موضوع را فهمیده است."

و او گفت هنوز در حال کنار آمدن با سرطان است.

او گفت:‌"حقیقتش را بخواهید هنوز این مشکل را هضم نکرده‌ام. هنوز به عنوان مسئله مرگ و زندگی به آن فکر نکرده‌ام. هنوز به عمق روحم نرفته‌ام تا ببینم چه می‌توانم ببینم."

کد خبر 122045

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز